Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
wtf Hark Vanhoucke… nieuwe dimensie in het slecht kunnen dalen

(Meermaals) hard gevallen in de Vuelta, heeft zo zijn gevolgen. Zware schrik gepakt. Vooral jammer, want die lijkt heel goed te zijn. Maakt nu weer makkelijk de sprong naar voren.

Wel opvallend dat Evenepoel mee is en Mohoric niet, de omgekeerde wereld :biglaugh:

Gaan we hier voor het eerst naar een strijd tussen Evenepoel en Pogacar? Zou mooi zijn!

Pogacar is de laatste weken niet echt in topvorm. Werd nog helemaal naar huis gereden in Plouay.

Belgen moeten die koers nu zo hard mogelijk maken en hopen dat Evenepoel bij de sterksten is en van de snelle man kan af geraken.

Dat klimmetje mag er toch wezen daar kun je wel een verschil maken. Leek als je zo de percentages zag niet veel maar gemiddeldes kunnen bedriegelijk zijn natuurlijk.

Ik vrees wel dat die andere belgen daar niet meer veel in de tank zullen hebben. Vanhoucke was op km 0 al in de aanval, Dewulf ook al een ronde voorop gereden. Hermans nog niet super veel gedaan maar die bengelt daar wat achteraan.

Sterke race van de Belgen tot nog toe wel, hopelijk is Remco zo sterk als de voorbije weken.

amai Campenaerts zeg die controleert hier gewoon de ganse koers. Die moet inderdaad zoals Decauwer zegt naar een groter team. Dat is een beetje zoals Dennis vorig jaar in de Giro zagen doen.

Ik ging het juist zeggen. Zou Ineos of Jumbo niet eens gaan aankloppen. Ik zie het liever niet gebeuren, want dan gaat ie in dienst rijden, maar hij verdient wel eens een dik contract.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan