Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hermans gaat er ook nog bijkomen, topkoers van de Belgen.

EDIT: wel dom om die nu ni gewoon te laten aansluiten. Hirschi en Sivakov kunnen Remco toch niet volgen

Wel een compleet ander parcours natuurlijk (dit ligt hem toch veel beter). En moeilijk om op voorhand te weten dat Teuns zo slecht is (ik hoop nog altijd dat het gewoon de warmte is en dat die er wel staat binnen 2 weken).

Goh, ik ken het WK parcours nog niet zo goed, maar verschilt dat nu veel van een Brabantse Pijl? (die Hermans ooit nog won)

Teuns, tja... Dat valt af te wachten. Zijn WK kan idd beter zijn. Laten we hopen. Andere omstandigheden idd.

Goh, ik ken het WK parcours nog niet zo goed, maar verschilt dat nu veel van een Brabantse Pijl? (die Hermans ooit nog won)

Teuns, tja... Dat valt af te wachten. Zijn WK kan idd beter zijn. Laten we hopen. Andere omstandigheden idd.

Ja dat parcours in Leuven zelf is toch echt niet zo zwaar he (eerder voor explosieve renners dan voor Hermans types). Ik vind dat ergens wel logisch dat die niet geselecteerd werd, of ja, Lampaert had voor mij niet geselecteerd moeten worden, maar dan had ik nog eerder Wellens meegenomen.

Ja dat parcours in Leuven zelf is toch echt niet zo zwaar he (eerder voor explosieve renners dan voor Hermans types). Ik vind dat ergens wel logisch dat die niet geselecteerd werd, of ja, Lampaert had voor mij niet geselecteerd moeten worden, maar dan had ik nog eerder Wellens meegenomen.
Want Lampie heeft geen explosiviteit?

Klopt, maar dat heeft een Benoot bijvoorbeeld ook niet hé. In een dienende rol is dat toch minder een probleem.

Maar goed, je kan die selectie nog op 10 andere manieren maken

Klopt, maar dat heeft een Benoot bijvoorbeeld ook niet hé. In een dienende rol is dat toch minder een probleem.

Maar goed, je kan die selectie nog op 10 andere manieren maken
Maar Benoot heeft dan weer de inhoud voor 250km (volgens Vocsnor, die dat dan mss na minder heeft. Staat zo in de krant :p)

Want Lampie heeft geen explosiviteit?

Dat zeg ik toch nergens, ik vind persoonlijk dat die buiten tijdrijden niet zo heel veel bewezen heeft dit jaar. Ik vond dat oprecht raar dat die geselecteerd werd en dat blijkbaar "normaal" was.

Ma kom, de selectie is gemaakt, geen zin om er nog over te discussieren. 't Is een goede selectie, er zijn gewoon te veel goede Belgen voor zo'n parcours.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan