MrKend54l Well-known member Crowdfunder FE 26 september 2021 #6.361 Ben ik nu voorbarig om te zeggen dat de hype totaal niet waar wordt gemaakt? Wout stelt toch fameus teleur. De enige man die wou rijden wordt hier kampioen, verdiend. Gewoon oververdiend.
Ben ik nu voorbarig om te zeggen dat de hype totaal niet waar wordt gemaakt? Wout stelt toch fameus teleur. De enige man die wou rijden wordt hier kampioen, verdiend. Gewoon oververdiend.
M mcgrave Well-known member 26 september 2021 #6.363 Patje goat moorteldroenke zien vanavond.. Zeggen we in West Vlams
D dadash Well-known member 26 september 2021 #6.370 ai doden mussen die daar toekwamen geen belg op podium
Jarvis Well-known member Crowdfunder FE 26 september 2021 #6.371 Omg, Stuyven die zich nog laat vangen in de sprint.
Str8_6 Well-known member 26 september 2021 #6.372 Heeft er daar nu iemand water of bier gesmeten achter alaphilippe? Wat voor onrespectvolle klootzak ben je dan eigenlijk?
Heeft er daar nu iemand water of bier gesmeten achter alaphilippe? Wat voor onrespectvolle klootzak ben je dan eigenlijk?
MrKend54l Well-known member Crowdfunder FE 26 september 2021 #6.373 Zelfs nog niet eens een medaille. Ongelooflijk toch.
808 State Well-known member 26 september 2021 #6.374 Anticlimax... Ik onthou Remco als sterkste man in de koers.
Tah_b00nz0r Well-known member 26 september 2021 #6.375 Sprint vd stervende zwanen idd konden nog ni meer op de pedalen lopen. Fucking 4e, ondankbaar :-/
Solleke89 Well-known member 26 september 2021 #6.376 Bah, weeral ne fucking baguette. En keer op keer laten ze die baguette rijden. Dikke zucht.
Eagle` Well-known member 26 september 2021 #6.377 straight_six zei: Heeft er daar nu iemand water of bier gesmeten achter alaphilippe? Wat voor onrespectvolle klootzak ben je dan eigenlijk? Klik om te vergroten... ja belachelijk
straight_six zei: Heeft er daar nu iemand water of bier gesmeten achter alaphilippe? Wat voor onrespectvolle klootzak ben je dan eigenlijk? Klik om te vergroten... ja belachelijk
zarathustra Well-known member Crowdfunder FE 26 september 2021 #6.379 Lode16 zei: Omg, Stuyven die zich nog laat vangen in de sprint. Klik om te vergroten... 'laat vangen'. Gewoon zo dood als iets. Soit, verdiende wereldkampioen
Lode16 zei: Omg, Stuyven die zich nog laat vangen in de sprint. Klik om te vergroten... 'laat vangen'. Gewoon zo dood als iets. Soit, verdiende wereldkampioen
SomeDude Banned 26 september 2021 #6.380 MrKend54l zei: Ben ik nu voorbarig om te zeggen dat de hype totaal niet waar wordt gemaakt? Wout stelt toch fameus teleur. De enige man die wou rijden wordt hier kampioen, verdiend. Gewoon oververdiend. Klik om te vergroten... Pas op ik heb hier 3 strafpunten voor gekregen toen ik soortgelijke opmerking maakte! 0 medailles in Leuven, we hadden beter weer WK in zolder georganiseerd Van Baarle nog 2e, dan was opsoeperen van Remco (en vooral dat gat dichtrijden na de Bekestraat door Wout) absoluut fout
MrKend54l zei: Ben ik nu voorbarig om te zeggen dat de hype totaal niet waar wordt gemaakt? Wout stelt toch fameus teleur. De enige man die wou rijden wordt hier kampioen, verdiend. Gewoon oververdiend. Klik om te vergroten... Pas op ik heb hier 3 strafpunten voor gekregen toen ik soortgelijke opmerking maakte! 0 medailles in Leuven, we hadden beter weer WK in zolder georganiseerd Van Baarle nog 2e, dan was opsoeperen van Remco (en vooral dat gat dichtrijden na de Bekestraat door Wout) absoluut fout