Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Belachelijk.Ook dit mag weldra niet meer in het peloton: de polsjes los op het stuur
Triestig, ik ben benieuwd wat het volgende verbod zal zijn voor wielrenners.

Ik kan me niet herrineren dat er ooit iemand is gevallen door een speciale daalhouding aan te nemen of door met zijn polsen op het stuur te liggen. Valpartijen door regenvestjes en door etenszakjes dat kan ik me wel herrineren dus als de UCI dan iets wil verbieden. Snap het allemaal niet goed.

Hirschi verliest hierbij de controle door te hard te remmen , niet door die speciale houding.

IS HET WADA AL VERGETEN DAT ELKE WIELERPROF OP MAGISCHE WIJZE ASTMA HEEFT??? Precies of ze vragen niet gewoon zo'n TTN aan...
Fucking idiots...
Dat is niet hoe ik het lees. In het artikel zegt men dat de betrokken atleet moet wachten tot de cortisone volledig uit het lichaam is (3-4 weken) OF men moet een TTN hebben... daar maak ik uit op dat je gewoon zonder restricties in competitie mag treden als je over een TTN beschikt.Met zo'n TTN mag je toch niet koersen? Je moet nu 8 dagen langs de kant staan als je zoiets gebruikt.
Ik kan me niet herrineren dat er ooit iemand is gevallen door een speciale daalhouding aan te nemen of door met zijn polsen op het stuur te liggen. Valpartijen door regenvestjes en door etenszakjes dat kan ik me wel herrineren dus als de UCI dan iets wil verbieden. Snap het allemaal niet goed.
Dit lijkt mij zo ongelooflijk naïef... diej werkte voor de Lotto in 1996 zeker?Kris Van der Mieren zei:Ik kom als bondsarts met de beste Belgische renners in aanraking en het aantal TTN's voor cortisone waarmee ik in contact ben gekomen, is nul.
Ja en daarom hadden alle 25 renners van Team Sky astma en hebben ze daarvoor allemaal een puffer... please.Ik denk dat je uw beter eens zou verdiepen in het thema astma , punt 1 het is niet magisch daar zijn duidelijke redenen voor en punt 2 puffers hebben geen nut als je geen astma hebt.
Hij komt recht en dan verliest hij bijna controle waardoor hij extra moet remmen daarna en nog eens aan zwiep gaatHirschi verliest hierbij de controle door te hard te remmen , niet door die speciale houding.
Een Nederlander zou ook nog kunnen.daarvoor zou je eigenlijk moeten al de verschillende wedstrijden waar hij gereden heeft naast elkaar leggen en kijken welke Belg overal meedeed
![]()
"Theuns gaf beste indruk van alle Belgen, maar strafste stoot kwam van Politt" | sporza
Een nieuw seizoen betekent ook een nieuwe kijk van onze spion in het peloton, een anonieme profrenner. Wat viel hem allemaal op tijdens de Ster van Bessèges, de eerste voorbereidingskoers van het seizoen?sporza.be
Iemand een idee wie de spion is/zou kunnen zijn.
hou u gewoon bij de feiten en studies in plaats van te zeverenJa en daarom hadden alle 25 renners van Team Sky astma en hebben ze daarvoor allemaal een puffer... please.