voor Wielerprono mogen deze leden van de 9lives-poule (geen team meer, nieuwe benaming) hun ploeg nog maken:
Moet de naam van die poule ook niet veranderd worden?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voor Wielerprono mogen deze leden van de 9lives-poule (geen team meer, nieuwe benaming) hun ploeg nog maken:

Bij mij nochtans gelukt! Zou moeten werkenik dacht dat je vroeger in meerdere minicompetities kon zitten op sporza , maar lukt helaas niet dit jaar

Te snel geweest en gevonden , blijkbaar moet je dan op de "homepage" terug kijken en niet op die minicompetitie paginaBij mij nochtans gelukt! Zou moeten werken![]()

Die band die hij tekort kwam om Sagan te kloppen in Bergen is echt één van mijn grootste wieler-heartbreaks ooit.Ik blijf een fan van Kristoff. In de laatste 8 edities van de ronde van Vlaanderen, eindigt hij zeven keer in de top-5. Verbluffende statistiek voor iemand die als te dik wordt bestempeld.![]()
Alexander Kristoff Is Underrated Because He Doesn’t Fit an Archetype
This past weekend saw Alexander Kristoff break a long winning drought by taking victory at a brutal edition of Gent-Wevelgem. The win was a much-needed return to the top step of the podium in the s…beyondthepelotonblog.com
Kristoff in de gele trui is 1 van de mooiste momenten ooit
Die band die hij tekort kwam om Sagan te kloppen in Bergen is echt één van mijn grootste wieler-heartbreaks ooit.
In de omloop vallen en iets breken en dan verhogen zijn kansen in Roubaix gigantisch!Het jaarlijkse mopje,
Ik hoop dat Vanmarcke niet te vermoeid aan de start zal komen in Roubaix nu hij de omloop rijdt.
Milaan-San RemoDat was in Boonens wonderjaar 2012, 9 jaar geleden dus. Het enige hiaat op het palmares van Boonen.![]()