Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanlerberghe? Alleen zat die veel te ver.saai.
Voor wie reeds Asgreen in godsnaam dat gat dicht? Voor zijn landgenoot Pedersen?

Laat ons niet flauw doen, wie wilt er nu niet Kuurne op zijn palmares? Als je hier kan winnen dan doe je het.Alle wat moeten we nu denken van MVDP? Doet hij die aanval niet wint hij volgens mij met de vingers in de neus. Tenzij dit natuurlijk een soort veredelde trainingsrit was...
alsof Vanlerberghe Pedersen en co kan kloppenVanlerberghe? Alleen zat die veel te ver.
Greg spurt aan ene kant en Oliver aan andere kant![]()

Schone winnaar.
En schoon koers ook, had wel nog liefst die hele groep van der poel & co de eerste plekken zien innemen.
Wist zelfs niet dat Pedersen meereed. Heb die echt totaal niet gezien vandaag.Goh die groep van VdP of iemand die in die tweede groep sterk was. Niks tegen Pedersen (ik vind dat wel een toffe renner), maar iemand die een hele dag in de wielen heeft gereden en zich heeft laten meezuigen, zien winnen is voor mij toch een beetje zuur.
Dan had Gouden Greg er op de Muur of op de Bosberg wel afgelegen hoor. Als hij op 'zijn' Berendries niet kan volgen, moet hij achteraf niet klagen.Ivm met die uitspraak van gisteren van Greg , bedoelde hij wrsclk gewoon als Allaphilipe niet aanvalt rijden ze met die groep wrsclk naar de meet.
Mooie koers dankzij Vdp momenteel.
Als hij dit kan afmaken dan zal de rest er niet mogen op hopen dit jaar![]()
Ge denkt toch niet dat GVA ne spurt gaat aantrekken voor iemand anders?Vanlerberghe? Alleen zat die veel te ver.
Greg spurt aan ene kant en Oliver aan andere kant![]()

MVDP stelt teleur in de spurt? Die heeft +80km een aanval gedragen en moet tegen mannen spurten die een hele dag in 't wiel hebben gezeten. Wel serieus blijven eh...Laat ons niet flauw doen, wie wilt er nu niet Kuurne op zijn palmares? Als je hier kan winnen dan doe je het.
Mvdp stelt hier teleur moet ik zeggen kwam niks eens in de buurt in de sprint.
Is dit (meestal) niet eigen aan K-B-K?Goh die groep van VdP of iemand die in die tweede groep sterk was. Niks tegen Pedersen (ik vind dat wel een toffe renner), maar iemand die een hele dag in de wielen heeft gereden en zich heeft laten meezuigen, zien winnen is voor mij toch een beetje zuur.