Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pas op Greg is ook gewoon machtig voor de publiciteit.
En je kan hem ook nog niet afschrijven eh. Bijna elke koers die hem ligt kan hij winnen, maar alles moet meezitten. Maar vaak zie je toch dat hij wel mee is, maar gewoon nooit die laatste punch of kleine overmacht heeft. Vorig jaar heeft hij geen potten gebroken, maar in 2019 toch zeer mooie ereplaatsen.
1ste in Montréal, 3de in quebec, 4de in de BinckBank, 2de in san Sebastián, 3de in de E3, 6de in de strade en 2de in de omloop. Voor veel renners is dat een droom. Ook in de tour altijd mooie plaatsen in etappes en soms zelfs winst.
Dit seizoen gaat het toch echt wel lastig zijn vrees ik voor die oldtimers.

De tijd dat de koers pas op 50km van de meet echt openbarst ligt precies achter ons. Zeer attractief ol te zien, maar die mannen moeten wel langer kunnen doorgaan. En gva heeft het nu wel al een paar keer getoond dat het lichtje dan uitgaat.

Dus ofwel moet hij nog pieken, ofwel zit hij serieus te piekeren denk ik.

Ik zou het eerder omkeren en Vdp betichten van Hollandse arrogantie en slechte verliezer.. getuige zijn "vuistenshow" bij de aankomst van de Strade. Was voor niks nodig.
Oei... mag je nu al een overwinning niet meer vieren ?

Bij verlies zoeken naar excuses van zijn falen ofwel wenen.. dat is Vdp.
Was jij niet diegene die op 9lives na de veldrit van Herentals wist te vertellen dat "de beste" gewonnen had ? (dat het dankzij een lekke band was telde niet volgens want het was Matthieu's eigen schuld dat hij lek reed)

Gewoon uit nieuwsgierigheid... Wie was er in de strade eigenlijk "de beste". Ik heb de wedstrijd gemist. :P

Doe even normaal kerel. Matthieu is, net als Wout trouwens, direct bereidt om toe te geven wanneer de andere beter is. Wanneer Matthieu op zijn waarde geklopt wordt zal hij dat direct zeggen. Hij heeft inderdaad ooit geweend ja. Toen was hij trouwens ook de beste, maar door een massa lekke banden zag hij de overwinning aan zijn neus voorbij gaan. je zou voor veel minder gefrustreerd geraken.

Het zijn allebei supermannen. Moest Matthieu niet bestaan, zou Wout het hele veld op een hoop rijden. Hij zou een massa wedstrijden winnen. En moest Wout niet bestaan, zou Matthieu een fenomeen zonder waardige tegenstander zijn. Wij kunnen alleen maar blij zijn dat ze beide gelijk koersen want het levert ons de ene prachtige wedstrijd na de andere op. Wat kan je nog meer wensen ?

Hij heeft inderdaad ooit geweend ja. Toen was hij trouwens ook de beste, maar door een massa lekke banden zag hij de overwinning aan zijn neus voorbij gaan. je zou voor veel minder gefrustreerd geraken.
Ja dat was op het WK veldrijden (2017), wie herinnert zich dat niet meer hé :)

VA reed 1x lek en VDP 4x. Hij reed toen eerlijkheidshalve -naar mijn mening- zijn beste WK tot op heden. Ik durf zelfs beweren dat hij toen zelfs beter was dan de 4x dat hij effectief wereldkampioen werd. Alleen ja - hij had 4 lekke banden en VA ging alsnog met de titel lopen. Ze zou voor minder beginnen wenen. Hij was toen echt niet op zijn waarde geklopt.

(Opmerking: Niels Albert had op voorhand in de mot, dat je op dat WK parkoers toen gemakkelijk lek reed en hij had speciale tubes gebruikt voor de fiets van VA. Dat plannetje lukte en VA reed uiteindelijk slechts 1x lek)

2.8 bruto per maand voor een wereldtopper in een sport die toch niet “niche” is.

Waanzin. In het voetbal verdient hij het 100-voudige op dat niveau

(i know, I know, kort door de bocht. Maar toch)

Niet vergeten dat hij dat contract gekregen had in 2019 als neo voor hij iets bewezen had bij de profs. Het zou niet de eerste wk bij de U23 zijn die niet doorbreekt achteraf.

Niet vergeten dat hij dat contract gekregen had in 2019 als neo voor hij iets bewezen had bij de profs. Het zou niet de eerste wk bij de U23 zijn die niet doorbreekt achteraf.
I know, maar dat verdien je in België bij een derdeklasser. Dan ben je niet eens top 1000 in eigen land.

WVA arrogant en slechte verliezer? Laat me niet lachen. Waar haal je dat?

Ik zou het eerder omkeren en Vdp betichten van Hollandse arrogantie en slechte verliezer.. getuige zijn "vuistenshow" bij de aankomst van de Strade. Was voor niks nodig.

Bij verlies zoeken naar excuses van zijn falen ofwel wenen.. dat is Vdp.

Een beetje redelijk blijven mag wel zeker?

Je post slaat totaal op niks van de eerste tot en met de laatste letter.

de meeste 4e provencialers verdienen meer dan de betere elite zonder contract. Zodra je zelf je materiaal moet kopen kan je het er als wielrenner niet meer uithalen.
Meeste ezc lijken me niet te werken, dus die hebben ook wel wat sponsoring ze

(Maar idd voetballers blijven belachelijk)

De ploeg van winnaar Mathieu van der Poel maakte maandag de wattages bekend die hun kopman had getrapt tijdens de Strade Bianche. Zowel Maarten Vangramberen als Hans Vandeweghe zijn thuis is de wetenschappelijke cijfers achter sportprestaties.

Wat vonden zij? "Ik ben daar altijd voorzichig mee", zei Hans Vandeweghe. "Het gaat onder meer over normalised power. Dat is een algoritme, dus geen getal dat je van je fietscomputer afleest."

Maarten Vangramberen relativeert de waarden ook enigszins. "440 watt is hoog, maar wat er vooral is gebeurd, is dat er in die 90 minuten zo hard is gereden dat iedereen geparkeerd stond. Van der Poel moest zelfs geen buitenaardse wattages trappen om weg te raken. De rest zat helemaal dood."
Wat een mens allemaal moet lezen op sporza 🙃

Meeste ezc lijken me niet te werken, dus die hebben ook wel wat sponsoring ze

(Maar idd voetballers blijven belachelijk)
Wat eigenlijk heel tegenstrijdig is, elite zonder contract met een prive sponsor contract. Als normale werkmens is het heel moeilijk geworden om de koers en werk te combineren.

Gohjah als je maar op 15" van fenomenale ganna eindigt en vorig jaar al u een paar keer getoond hebt als goede tijdrijder.
Wist je dat hij sowieso kortbij ging zitten. In de UAE laat hij toch wel een paar goede tijdrijders achter zich (zoals bv. een Pogacar die het laatste jaar toch de betere tijdrijder is van Roglic).

Top 5 mocht zeker geen verrassing zijn , winnen dan mss weer wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan