Wielrennen: weg, baan, MTB en BMX

Al bij al toch maar een bizarre koers hoor.
Zo zitten pokeren, echt ongezien. En waarom?
Ja ik vind het toch ook vreemd.

Kopecky die pokert wanneer Vos die toch een grote concurrent is aanvalt.
Dan Vos die pokert wanneer Vaulkner aanvalt.

Maar zoals ik al zei: Misschien gewoon stikkapot of 'a bloc' ..

Het was de schoondochter van Eddy zeker die daar tegen de vlakte ging waardoor Kopecky haar kruit veel te vroeg moest verschieten?

Vas was vooraan duidelijk de sterkste, ik denk dat ze 80% van het kopwerk gedaan heeft. Ze reed precies meer voor zilver als voor goud. En Kopecky heeft haar beste cartouche al moeten verschieten na die val. De sterkste rijdt op het eind gewoon weg.

In februari naar de omloop vh Hageland gaan kijken. Toen won ze na een solo van ruim 50km.
Daar kwam ze trouwens ook nogal vreemd over de finish. Eerst zo'n half handje om te juichen, en dan wel even de beide armen omhoog maar ze bleef wel stoempen op een zwaar verzet. Was een gek zicht.

IMG20240225162209-BURST015-08874757.jpg

Volgens mij was Kopecky gewoon stikkapot..
Maar ze heeft toch een medaille.. er zijn er niet veel die dat kunnen zeggen

Laatst bewerkt:
Renaat zei over Faulkner nog dat als ze in de achtervolging meewerkt met Kopecky, dat we ze met open armen gaan ontvangen tijdens de voorjaarsklassiekers. :unsure:

Laatst bewerkt:
Als ik het één coureur had gegund buiten Lotte, dan was het de oogstrelende Blanka Vas, maar neen, die Amerikaanse moet weer achtervolgen met een Belgische in haar wiel.
Tweede na het WK veldrijden en nu een medaille door haar neus geboord :cry:. Gelukkig heeft ze de WK-U23 bemachtigd vorig jaar.

Vond het moeilijk ook om te oordelen of Kopecky gisteren te veel wou pokeren of gewoon volledig kapot was door die jump te moeten maken na de valpartij.

Ze gaf in het interview wel aan dat degene die het gat moest dichtrijden op Faulkner sowieso al géén medaille ging hebben, dus dan keken ze maar naar elkaar. Ideaal scenario voor Faulkner in feite.

Op Sporza is het toch zo goed als onmogelijk om ook maar iets van het baanwielrennen te volgen als het geen Belgen zijn. Behalve een lijst met wie de medailles behaald is er niks te lezen.

Terug
Bovenaan