Wielrennen: weg, baan, MTB en BMX

Op Sporza is het toch zo goed als onmogelijk om ook maar iets van het baanwielrennen te volgen als het geen Belgen zijn. Behalve een lijst met wie de medailles behaald is er niks te lezen.
Over het algemeen vind ik het moeilijk om te volgen. Ook op andere websites vind ik amper iets. De namen van de renners bijvoorbeeld, amper te vinden

Degrendele ten val gebracht :wtf:
Weg medaille of valt de schade mee? Het zit de Belgen precies (voorlopig toch) niet echt mee de laatste dagen.

Van den Bossche momenteel na 2 onderdelen eerste in de omnium. Op weg naar een medaille?

Laatst bewerkt:
Weg medaille of valt de schade mee? Het zit de Belgen precies (voorlopig toch) niet echt mee de laatste dagen.

Van den Bossche momenteel na 2 onderdelen eerste in de omnium. Op weg naar een medaille?

Te vroeg om te zeggen, maar zeer sterk begin en hij ziet er echt sterk uit.

Degrendele was 10tal minuten na de val toch op de rollen aan het rijden en alweer wat aan het lachen. Ze zal het wel voelen (aan de schouder vooral denk ik), maar de schade valt al bij al mee denk ik.

Ik denk overigens wat betreft Fabio dat het ook wel een beetje hielp dat hij niet als één van de echte favorieten aanzien werd. Andere favorieten lieten hem wat makkelijk doen in de tempo race. Dat zal vanaf nu niet meer gebeuren, maar hij lijkt gewoon ook echt sterk.

Laatst bewerkt:
De favorieten nu op 2 en 3 maar onze Belg nog steeds aan de leiding. :tongue:
Wel wat pech mee gemoeid terwijl Thomas net hoerechance had.

Swoit alles kan nog.

Als ik het goed begrijp ; als hij 5de ofzo wordt wint hij sowieso?
Van den Bossche? Volgens mij is het gewoon wie het meeste punten heeft na de puntenrace, die wint. Je start met de punten die je al hebt uit de eerste 3 onderdelen en kan er verdienen tijdens de puntenrace. Iedereen kan dus in theorie nog winnen/verliezen.

Van den Bossche? Volgens mij is het gewoon wie het meeste punten heeft na de puntenrace, die wint. Je start met de punten die je al hebt uit de eerste 3 onderdelen en kan er verdienen tijdens de puntenrace. Iedereen kan dus in theorie nog winnen/verliezen.
Ahh ok , ik las dat de eerste 40 punten krijgt, 2de 38 etc.

Renaat die nog steeds de gewijzigde regel over het wel mogen meesprinten in de ronde dat je aansluit bij het peloton na het nemen van een ronde niet kent...

Terug
Bovenaan