Winter Vol Liefde

Vreemde figuren, niet alleen die twee in IJsland maar die kerel met zijn Inn-mopjes en dat ADHD-madammeke in Polen. Ook benieuwd wat de dynamiek gaat worden bij die skilerares eens er een kerel bijkomt.

Die Ruben tegen zijn maat “Zou ik het even op zijn beloop laten, of zou ik er helemaal voor gaan?”

Sowieso het laatste Ruben, daar ga je zeker Inndruk mee maken.

Die Inn vind ik wel een knappe dame, ik heb ook de Inn-druk dat ik die van iets ken.
Die meid in Polen heeft ook wel iets, maar is ook wel heelnerg druk

Wat voor soort mensen doen daar toch aan mee...

- De BenjamINN werkt toch gewoon elke vrouw op de zenuwen met zijn onnozel gedoe.
- De Kevin zoekt gewoon iemand waar hij reisleider over kan spelen.
- Die Jasna toont een enthousiasme van een schildpad.
- Die oude man (weet effe naam niet) is een 100 procent sfeer spons.
- Van de kerel met zijn honden zou'k ook gewoon al onnozel worden van zijn geitenlach.

Enkel in Saar en Simon zie'k nog iets. Daar zit tenminste bij beiden wat peper in't gat.

Hilarische televisie en weeral wat figuren.
Ik erger me dood aan de man in Oostenrijk, wat een ongeïnteresseerde energievreter.
Enkel over zichzelf praten, geen vragen stellen, er totaal onenthousiast bij rondlopen. De nieuwste vrouw die er is bij gekomen is wel fantastisch, leuke quotes. Olijfolie-gate was hilarisch.

Benjamin is heerlijke televisie. Verschoot me dood dat die even oud is als mij. Hij zou evengoed 45 kunnen zijn. Die continue overload aan versiertruukjes en uitspraken zijn écht verschrikkelijk, en dan zwijg ik nog over zijn kledingstijl. Pfoe, énorm infantiel. Maar wel erg entertainend.

Die Inn vind ik wel een knappe dame, ik heb ook de Inn-druk dat ik die van iets ken.
Toen mijn vrouw hier van de week naar aan het kijken was zei ik bij die Inn ook da ik die precies kende van ergens: "Maar da kan nie! Gij zegt dat altijd. Van de vorige aflevering ofzo zeker..." :unsure:

Ondertussen weet ik het terug, ik heb er ooit eens een jaar mee Inn de klas gezeten.

Genante TV wel dit programma.

Ah, de Benjamin is ne kameraad van mij. Eigenlijk wel ne fijne gast, maar heeft zich veel te fel willen profileren inderdaad (no pun).
Montage maakt het natuurlijk allemaal nog wat erger maar soit.
Hij is er wel wat het hart van in met alle commentaar op facebook, allee dat is het risico tegenwoordig natuurlijk als ge op TV komt maar het is wel ne goeie gast al bij al.

Terug
Bovenaan