DiffieHM
Well-known member
Was India al ontdekt?Hadden ze toen ook al curryworsten?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was India al ontdekt?Hadden ze toen ook al curryworsten?![]()
Er waren ook wel een hoop officiële kopieën van om op terug te vallen.Dat tot 3 jaar geleden de kilogram enkel gedefinieerd werd door een stukje metaal in Frankrijk? Er was geen wetenschappelijke formule tot dan, enkel dat dat stukje metaal de maatstaf was voor de kilogram. En slechts een handvol mensen wereldwijd mocht ermee werken.
Wist je dat Johnny Galecki (Leonerd van the big bang theory) geboren is in BreeAudrey Hepburn in Elsene, en Brian Molko van Placebo in Brussel geboren zijn?
Sterker nog, sommige pyramides (~2600 VC) waren al 1000 jaar oud toen de laatste mammoet stierf (~1600 VC).Wist je dat toen de piramides in Egypte gebouwd werden er nog steeds mammoeten op aarde rondliepen?

Voor ze sexytime doen?In IJsland gebruiken ze een app bij het uitgaan om te zien of ze niet toevallig verwant zijn.
Ergens logisch ookIn IJsland gebruiken ze een app bij het uitgaan om te zien of ze niet toevallig verwant zijn.
. Ik vraag me ook oprecht af hoe mensen in de afgelegen gebieden daar ooit een lief vinden...Voorbijtrekkende toeristen, die niet in toeristische vallen trappen (en ook op zoek zijn naar een lief).Ergens logisch ook. Ik vraag me ook oprecht af hoe mensen in de afgelegen gebieden daar ooit een lief vinden...

Ik snap het niet.Er zijn exact 10! seconden in 6 weken.
! staat in de wiskunde voor faculteit.Ik snap het niet.
FaculteitEr zijn exact 10! seconden in 6 weken.