Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is highly contested, dus helemaal niet zeker of dat echt is gebeurd.Charlie Chaplin heeft ooit meegedaan aan een Charlie Chaplin look-a-like wedstrijd. Hij is tweede geworden.
.
Er zijn zo, oh ZO veel meer gekke Herzog verhalen te vinden.Wa een zalig figuur. En diene kameraad is vrij duidelijk gay amai.
. Ok, sorry...Enne, het is een pelletgun (air rifle), geen BB gun.

Bij sommige automobilisten zelfs 80% denk ik.Menselijk DNA komt voor de helft overeen met dat van ... een banaan
In dezelfde categorie:De stem van Bumbalu wordt ingesproken door Jan Van Looveren.
![]()
![]()
Je vergeet de juf nog!In dezelfde categorie:
Het personage Tobias in de peuterserie Rintje wordt ingesproken door Jonas Geirnaert/
![]()
De andere hoofdstemmen worden gedaan door Jelle en Clara Cleymans.
Ook zo een herkenbare stem (Barbara Sarafian)Is dat niet gewoon door de verschillende thermische geleidbaarheid? Die is algemeen hoger voor vaste stoffen>vloeistoffen>gassen (schaalt met de dichtheid o.a.).ijs smelt sneller in water dan in lucht ook al hebben die laatsten dezelfde temperatuur.
Ik had naar analogie met de trekzak eerder de trekdoos verwacht eerlijk gezegd.Een foekepot bedoelt ge?
Dat ijs sneller smelt in water heb ik pas geleerd uit een artikel over een stuk gletsjer dat men gaat monitoren.Is dat niet gewoon door de verschillende thermische geleidbaarheid? Die is algemeen hoger voor vaste stoffen>vloeistoffen>gassen (schaalt met de dichtheid o.a.).
Net zoals waterkoeling vs luchtkoeling.
Dit komt doordat de moleculen in water dichter zijn gepakt dan de moleculen in de lucht, waardoor er meer contact met het ijs en een grotere warmteoverdracht mogelijk is. Er is een groter actief oppervlak wanneer ijs zich in een vloeistof bevindt, in tegenstelling tot wanneer het wordt omgeven door een gas. Water heeft een hogere warmtecapaciteit dan lucht, wat betekent dat de verschillende chemische samenstellingen van de twee materialen er ook toe doen.
Gedeeltelijk wat ik zei dus ook, de warmtecapaciteit had ik niet vermeldDat ijs sneller smelt in water heb ik pas geleerd uit een artikel over een stuk gletsjer dat men gaat monitoren.
De reden heb ik hier gevonden: https://www.greelane.com/nl/science-tech-math/wetenschap/does-ice-melt-faster-water-air-607868

Hadden ze toen ook al curryworsten?![]()