Coolguy
Well-known member
Duidelijk dat aerodynamica een toen nog voor velen onbekend concept waszal den deze geweest zijn

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Duidelijk dat aerodynamica een toen nog voor velen onbekend concept waszal den deze geweest zijn

"merde"Ergens onderweg moet die toch gedacht hebben F****CK en kort daarop: dit gaat pijn doen![]()

“In de herfst zijn hoogbejaarden doorgaans op hun sterfst”Er geen enkel woord rijmt op twaalf en herfst haha pieker me suf maar kan er geen vinden.![]()
Zwaartekracht was wel al uitgevonden blijkbaar...Duidelijk dat aerodynamica een toen nog voor velen onbekend concept was![]()
Nee nee, ne Kozak noemen ze dat in zijn gevalNutteloos niet echt:
Putin is ene klootzak

Of zoals de vrouw van Julien nadien vertelde: beter een gat in de lucht springen, dan een gat in de grond.Dat was voor het nutteloze weetje van de krant van die dag. Als Julien van de Eiffeltoren springt laat dat een put na van 25cm.

Nee nee, ne Kozak noemen ze dat in zijn geval![]()
Ik ga precies mijn wachtwoorden eens moeten verlengen

Paswoord12345!Ik ga precies mijn wachtwoorden eens moeten verlengen![]()
Er zijn genoeg websites die niet locken bij het proberen van wachtwoorden. Ik neem aan dat hackers op die plaatsen wachtwoorden proberen te ontfutselen, om nadien te gebruiken op meer interessante websites / accounts.Dat is dan ook alleen maar als het systeem erachter je niet locked na bv 5 failed attempts.
Wat ook kan is dat ze een website hacken, inclusief de hashes van wachtwoorden (dat is een omzetting die maar in 1 richting kan, zo is bijvoorbeeld een hash van het woord "paswoord" "26d01f0b3dcd7cbddb2de08c3a95a740"). Dat betekent dat ze de wachtwoorden niet kunnen zien, maar ze kunnen wel gaan proberen om een wachtwoord te raden en kijken of de hashes overeen komen. Dat is wat die tabel weergeeft.Er zijn genoeg websites die niet locken bij het proberen van wachtwoorden. Ik neem dat hackers op die plaatsen wachtwoorden proberen te ontfutselen, om nadien te gebruiken op meer interessante websites / accounts.
Daarom dat ik passwordphrases gebruik voor belangrijke websites, zo'n zin onthoud je ook vrij goed
H3bikw3ld3langst3pi3m3l?!Daarom dat ik passwordphrases gebruik voor belangrijke websites, zo'n zin onthoud je ook vrij goed
ikhebdelangstepiemelmijnautoiseenBMW4gezijtzelfnevetzak
Ik moet daar dan meestal wel nog speciaalkarakter en hoofletter aan toevoegen achteraan, maar dat is altijd hetzelfde
*Twee van die voorbeelden hierboven lijken heel sterk op paswoorden die ik gebruikt heb, 2-3 jaar geleden, onder meer voor mijn mailaccount.
Neen.H3bikw3ld3langst3pi3m3l?!
Thank me later.