Nee nee, dodvergomme!G.V.D.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee nee, dodvergomme!G.V.D.
De middelpuntvliedende en middelpuntzoekende kracht zijn volgens mij iets helemaal anders.Of ook wel middelpunt zoekende! Zoals iedereen in het middelbaar zou moeten leren... : P
Als je naar buiten gestuwd wordt op een ronddraaiende attractie, wat zou er gebeuren als er geen zijkant/gordel zou zijn? Dan ga je in een rechte baan vooruit. Bijgevolg is de kracht die je voelt dus een kracht naar het middelpunt van de gordel op uw lichaam.De middelpuntvliedende en middelpuntzoekende kracht zijn volgens mij iets helemaal anders.
Middelpuntvliedend: bv naar buiten gestuwd worden op een fel ronddraaiende pretparkattractie.
Middelpuntzoekend: kracht die een cirkel-/ellipsbeweging veroorzaakt op een object dat anders in een rechte(re) baan zou bewegen, zoals bv. het effect van de zwaartekracht van de Aarde op de Maan ten opzichte van een observator die stationair is tegenover de Aarde.
Farting is possible while scuba diving but not advisable because: Diving wetsuits are very expensive and the explosive force of an underwater fart will rip a hole in your wetsuit. An underwater fart will shoot you up to the surface like a missile which can cause decompression sickness.
Internetdat laatste klopt toch niet want of dat gas nu in uw darmen zit of tussen uw holleke en uw wetsuit, de opwaartse kracht is toch hetzelfde?![]()

Sorry dat ik weer "that guy" moet zijn, @Coolguy, maar daar klopt gewoon niks van.
Nee een scheet gaat uw wetsuit niet kapot scheuren. Iedereen is aan het ruften in zijn wetsuit. En hoe dieper ge gaat, hoe minder ge moet farten.
alles wat op het internet staat is toch waar?!En zeker als het hier staat:alles wat op het internet staat is toch waar?!
En pissen doet ook iedereen. Is lekker warm als je net in het water gaat.Iedereen is aan het ruften in zijn wetsuit. En hoe dieper ge gaat, hoe minder ge moet farten.

Das een blijvertje, top!De combo "windows key ;". Dan krijgt ge een vensterke voor in eender welke app emoji's te zetten.
De mede song-writer Jim Vallance spreekt dit nochtans tegen.'Summer of 69' gaat echt niet over de zomer van 69, maar wel over een zomer vol '69', dan alluderend op het sexuele standje.
Oh my ‘ I wish this little “controversy” would just go away.
First of all, when Bryan and I were writing the song, it was originally called “Best Days Of My Life.” The words “summer of ’69” only appeared once, right after “played it ’til my fingers bled.” That was it! The song really was about the summer of 1969!
It took us a week or two to fine-tune the lyric. At some point we realized that “Summer Of ’69” was a better title, so we literally “shoe-horned” that phrase into a few more places in the song.
At no time do I recall discussing sexual innuendo with Bryan except for one little thing. When we recorded the demo in my basement, towards the end of the song Bryan sang a little naughty bit: “me and my baby in a ’69.” We had a laugh about it at the time, and Bryan decided to keep it when he did the final recording a month or two later. Nobody seemed to notice, and that was the end of it until a few years ago when Bryan started introducing the song in concert by saying, “This song has nothing to do with the year 1969.” The audience reaction was predictable.
Let me qualify this by saying I don’t pretend to speak for Bryan. Two of us wrote the song. Maybe he was thinking about something completely different…but I was thinking about that amazing summer when I turned 17. There were brand new vinyl albums released by The Beatles, Led Zeppelin, The Who, The Kinks, Janis Joplin, The Band. It was awesome and I’ll never forget it.
Bryan Adams is a great writer, a great singer, and a great friend. He’s entitled to his recollections as to what inspired the song “Summer of ’69.” My recollections just happen to be different than his.
Bryan Adams was 10 jaar in 1969. Hij beweert dus dat het niet over die zomer gaat. Maar goed, we zullen het nooit echt weten.De mede song-writer Jim Vallance spreekt dit nochtans tegen.
Het zal eerder in de lijn liggen van dat het initieel niet die betekenis had (of de bedoeling was), maar dat Bryan Adams het er aan gegeven heeft naarmate ze het liedje klaar hadden.Bryan Adams was 10 jaar in 1969. Hij beweert dus dat het niet over die zomer gaat. Maar goed, we zullen het nooit echt weten.

Dat artikel is precies een wedstrijd om ter meeste namen voor penis bedenken.Bon, niet altijd geliefd hier als bronmateriaal.
Maar ik wil jullie deze toch niet onthouden.
Leest plezant weg trouwens
![]()
Belgen op 34ste plaats internationale piemelstrijd
Wie scoort beter, en wie slechter in dit broekslangenfestival?pnws.be
Ik denk dat iemand u dat wijs heeft gemaakt. Ik kan daar nergens een bewijs van vinden. En zelfs de random meningen op het internet (godbetert) indiceren iets anders.De naam voor de lama komt eigenlijk van de Spaanse veroveraars die Zuid Amerika binnenvielen en aan de plaatselijke bevolking vroegen: Como se llama? (Hoe noem je het?)
Die begrepen het niet en herhaalden gewoon: lama.