Tonerider
Well-known member
Mijn nadat ik een letter in wiskunde zag.Ik zal u op uw woord geloven - mijn aandacht is verdwenen nadat ik tot en met 13 had gecontroleerd![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn nadat ik een letter in wiskunde zag.Ik zal u op uw woord geloven - mijn aandacht is verdwenen nadat ik tot en met 13 had gecontroleerd![]()
Het echte inktvisgenie is dus niet dat sneaky minimannetje, maar wel die reusachtige man die vrouwtjes bevrucht om daarna de miserie over te laten aan andere mannen.Onder de sepia’s – een andere inktvissensoort – bevinden zich veel sneaky basterds. Terwijl een reusachtige man zijn net bevruchte vrouwtje bewaakt, komt een minimannetje vermomd als vrouw aangezwommen. De grote vent denkt dat hij nu een tweede dame kan bevruchten, maar ondertussen gaat het kleintje met het vrouwtje aan de haal. Hij moet wel uitkijken dat hij niet zelf genomen wordt.
Maar mogen die dan meedoen aan vrouwen-sportcompetities of niet?Onder de sepia’s – een andere inktvissensoort – bevinden zich veel sneaky basterds. Terwijl een reusachtige man zijn net bevruchte vrouwtje bewaakt, komt een minimannetje vermomd als vrouw aangezwommen. De grote vent denkt dat hij nu een tweede dame kan bevruchten, maar ondertussen gaat het kleintje met het vrouwtje aan de haal. Hij moet wel uitkijken dat hij niet zelf genomen wordt.
En om de feestjes helemaal af te maken: Dawn French (de andere helft van French&Saunders dus) was van '84 tot 2010 getrouwd met Lenny Henry (Chef!, oprichter van Comic Relief)Voor velen waarschijnlijk echt nutteloos om te weten, maar Jennifer Saunders (Absolutely Fabulous) en Ade Edmondson (Vyvyan Bastard van The Young Ones / Bottom) zijn sinds 1985 getrouwd.
Dat moet wel een leuke familie zijn om in op te groeien.
Mijn nicknaam komt in feite van de Finse achternaam Mäkilä en betekent eigenlijk boerderij op een heuvel.TIL dat een @makila eigenlijk een Baskische wandelstok is

Maar als je een Finse boerderij op een heuvel hebt, heb je ook nood aan een Baskische wandelstok hoor.Mijn nicknaam komt in feite van de Finse achternaam Mäkilä en betekent eigenlijk boerderij op een heuvel.
(Mäki = Heuvel & lä = letterlijk betekent dit plaats maar in praktijk wordt hiermee een Boerderij bedoeld)
Ik had een ijshockeyspeler zien spelen met die naam en dan gewoon die naam gebruikt als nicknaam
Dat het ook een Baskische wandelstok is dat was mij ontgaan![]()
Ik wist dus niet dat Eminem het wereldrecord had voor het snelst brengen van lyrics.
Ik zal gewoon de vid hier maar zetten dan kan je het zelf zien
Eéneiig, maar wel tweezadig.Tot enkele jaren geleden werd aangenomen dat een eeneiige tweeling altijd of te wel 2 jongens of te wel 2 meisjes zijn.
Maar dat is dus fout. Al is het extreem zeldzaam het kan dat 1 van de 2 toch van een ander geslacht is.
één-eiige tweeling: jongetje & meisje

DIt zijn trouwens ook tweelingenTot enkele jaren geleden werd aangenomen dat een eeneiige tweeling altijd of te wel 2 jongens of te wel 2 meisjes zijn.
Maar dat is dus fout. Al is het extreem zeldzaam het kan dat 1 van de 2 toch van een ander geslacht is.
één-eiige tweeling: jongetje & meisje
Moet ik met die foto en bovenstaande uitleg verstaan, dat moeder met een triootje bezig was?DIt zijn trouwens ook tweelingen
Neen, die tweelingen worden meestal geboren uit multiraciale koppels. Of mogelijk ook uit koppels waar je bvb een ouder hebt waarvan één van de grootouders van een ander ras is.Moet ik met die foto en bovenstaande uitleg verstaan, dat moeder met een triootje bezig was?