Er bestaat een koninklijk besluit dat definieert wat mayonaise is.
www.ejustice.just.fgov.be
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nooit naar Jaws gekeken?Wist je dat - een haai enkel aanvalt als je nat bent!
Je schrijft "Sharknado" verkeerd.Nooit naar Jaws gekeken?
Met die redenering is er volgens mij dan nog geen enkele diersoort uitgestorven.Hoe is de neanderthaler uitgestorven?
Niet. De meeste neanderthalers stierven vermoedelijk uit door de grote concurrentie met de voorloper van de huidige mens. Echter hadden beide soorten ook gewoon 'seks' met elkaar (surprise surprise). Ongeveer 2% van ons huidig DNA is dat van een Neanderthaler
Ocharme diegene die de mammoet heeft laten verlevenMet die redenering is er volgens mij dan nog geen enkele diersoort uitgestorven.
Death by snu snu.Ocharme diegene die de mammoet heeft laten verleven
One guy one horse had het van geen vreemdeOcharme diegene die de mammoet heeft laten verleven
Ik heb het even opgezochtOok raar dat ze geboren is in 1993 en toch al 33 jaar oud is![]()
Eentje om te onthouden voor op café.Van waar komt mijn nicknaam Makila?
Het betekent 'wandelstok' maar eigenlijk komt het van een Finse sporter zijn achternaam al ben ik niet meer zeker van wie juist
https://en.wikipedia.org/wiki/Mäkilä
Daarna heb ik die naam jaren gebruikt in een online spel genaamd Avatar Mud
Ik heb de Wikipedia pagina gelezen en dan nog eens aan ChatGPT gevraagd. Blijkbaar is dit in de context van 1 boek of 1 auteur bv. Ik heb wat doorgevraagd en kreeg dit als antwoord:In het Onze Vader staat de vers: "Geef ons heden ons dagelijks brood".
Die "dagelijks" is wat een hapax legomenon genoemd wordt, dat is een woord waar we maar één bron voor hebben. Het oud Grieks woord komt enkel in het Onze Vader voor. Zo'n hapax legomenon is vaak niet vertaalbaar omdat je geen context hebt en da's hier ook het geval. We hebben eigenlijk geen flauw idee of die "dagelijks" wel klopt en we kunnen zelfs vermoeden dat dat niet het geval is want "dagelijks" maakt die zin wat raar, de "dagelijks" in "Geef ons (vandaag) ons dagelijks brood" klinkt wat overbodig.
In het Onze Vader:Geef ons heden ons dagelijks brood
(of: "Geef ons vandaag het brood dat wij nodig hebben")
Fanta is ontstaan in Nazi-duitsland toen er een handelsembargo was waardoor Coca-Cola Duitsland geen ingrediënten (oa de befaamde stroop) meer kreeg uit de US en dus geen cola meer kon maken.Onlangs geleerd dat cola gemaakt wordt van de kolanoot. Net effe gecheckt of er ook een fantanoot bestaat maar dat blijkt niet het geval.