Avondland
Well-known member
Kalf op zijn Limburgs uitspreken. Da's al een. En op nummer twee kan rijmwoordenboek.nl zelfs niet vinden.Er geen enkel woord rijmt op twaalf en herfst haha pieker me suf maar kan er geen vinden.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kalf op zijn Limburgs uitspreken. Da's al een. En op nummer twee kan rijmwoordenboek.nl zelfs niet vinden.Er geen enkel woord rijmt op twaalf en herfst haha pieker me suf maar kan er geen vinden.![]()
Zwaalf, gerst, verst, ...Er geen enkel woord rijmt op twaalf en herfst haha pieker me suf maar kan er geen vinden.![]()
Zwaalf en naherfstEr geen enkel woord rijmt op twaalf en herfst haha pieker me suf maar kan er geen vinden.![]()

Ik vraag me af hoe ze dat getest hebben zonder dierenmishandeling (beide gevallen...)Het pantser van een gordeldier is kogelvrij.
Ze kunnen ook hun adem gemiddeld zes minuten inhouden.
Ze hebben die zijn jasje eerst uit gedaan voordat ze daarop schoten hé AndersIk vraag me af hoe ze dat getest hebben zonder dierenmishandeling (beide gevallen...)

Als die in het water gaan laten die zich zakken tot op de bodem en lopen zo over de bodem tot waar ze moeten zijn. Ze zullen dat eens geklokt hebben of zoIk vraag me af hoe ze dat getest hebben zonder dierenmishandeling (beide gevallen...)

Zwaalf, gerst, verst, ...
Oranje dan!Zwaalf en naherfst![]()

Spanje, kastanje, champagne, lasagneOranje dan!![]()

PURPERSpanje, kastanje, champagne, lasagne![]()
LichtpurperPURPER

Ahja juust hahaSpanje, kastanje, champagne, lasagne![]()

Da rijmt niet op herfst. Waar is de F naartoe?gerst, verst, ...
Ge moet eerst zo snel mogelijk een beschuit opeten, en dan nog eens proberen.Da rijmt niet op herfst. Waar is de F naartoe?
springt naar beneden.De eerste zelfmoord gebruik makend van de Eiffel Toren was géén springer maar een verhanging.
Er zijn 349 succesvolle zelfmoorden geweest - zowel springers als hangers - sinds 1889.
De toren is de 3e meest populaire methode om er in Frankrijk een einde aan te maken. Maar je moet je hoogte gaan opzoeken want de 1e verdieping is geen garantie op success en de kans is dat je met een lichtgevende plastiek toren in je façade eindigt.
Hoezo 1000 jaar voor dezelfde hoeveelheid?Vandaag is het 22/02/2022.
Het gaat dus nog 200j duren eer er een datum komt met meer gelijke cijfers en 1000j met dezelfde hoeveelheid.
Over 1000j bestaat een maand en een jaar uit 33 dagen en 33 maanden duh.Hoezo 1000 jaar voor dezelfde hoeveelheid?
zal den deze geweest zijnspringt naar beneden.
'Je vois la lumière. Le paradis m'attend!'
splash
'merde, c'est un souvenir'