Witte kerst of niet?

nestorius

Well-known member
Crowdfunder FE
Na enkele triestige winters hopelijk dit jaar terug een stevige. Aangezien er al sneeuw gevallen is in de oostkantons en noodweer benelux een voorspelling doet voor sneeuw op de nacht van zondag op maandag ziet het er voor deze winter toch al beter uit. Wie hoopt op een witte kerst of een strenge winter? Wat is uw voorspelling deze winter. Ikzelf hoop in ieder geval dat we toch enkele dagen sneeuw gaan zien.

Inderdaad, van mij mag het wel. Liefst pas sneeuw vanaf 23 december, als het kan. :p Ik heb gisterenavond de kerstboom gezet, en vanmorgen de combinatie van de kerstboom met het uitzicht op een goed bevroren landschap en opkomend daglicht vond ik ook al enorm gezellig.

zou indedaad het perfecte jaar zijn daarvoor
het witte is mooi, het bruine de dagerna op de weg niet zo ;)

Maar nu ik wat landerlijker woon, wil ik het hier wel eens mooi wit zien!

Laat maar komen!
2 jaar met den auto zitten ploeteren in de sneeuw. Het jaar daarna winterbanden gelegd en dan sneeuwt het niet 🙄
Dus dit jaar moeten ze renderen!

Is het al bijna zomer, eigenlijk?

Zo in het groene gras liggen met uitzicht op een blauwe hemel en blaadjes die kriebelen en vogeltjes en krekelts die tsjirpen.

pro witte kerst hier maar wel enkel die dagen, de andere dagen moet ik de baan op en vermits het hier ongeziene chaos is van zodra er een mm smeltende sneeuw valt hoeft het voor die dagen dus niet.

Ik hou van sneeuw eigenlijk, zeker als ik met de auto ben. (met uitzondering van de files)

Maar rustig uwe bocht pakken, toch nog wegglijden en rustig tegensturen..love it.

Liefst niet want ik rijd niet graag door de sneeuw. :)

Enerzijds voor mezelf, het blijft toch verraderlijk, maar anderzijds ook voor de (over)correcties die andere chauffers doen door de sneeuw.

Ik vind wel dat we dat geen witte kerst meer mogen noemen, er is ook bruine sneeuw aan de kant van de weg.

Terug
Bovenaan