Witte kerst of niet?

Ik hou van sneeuw eigenlijk, zeker als ik met de auto ben. (met uitzondering van de files)

Maar rustig uwe bocht pakken, toch nog wegglijden en rustig tegensturen..love it.
Ik begon al te denken dat ik de enige was.(y)
Rij dolgraag relax in de sneeuw en bijkomende bonus dat die wat denken dat ze kunnen rijden hunzelf een lesje leren.
Op de e40 ter hoogte van afrit Helecine heb je een stuk dat altijd extra opletten is en dan zie je er die u voorbij knallen onaangepaste snelheid en ik weet dan al zowiezo dat ze in Helecine prijs gaan hebben. Slag voor keer steken ze in de bomen aan de afrit. Altijd lachen 🤫

Absoluut!

tenor.gif

Maar rustig uwe bocht pakken, toch nog wegglijden en rustig tegensturen..love it.
Hier toch geen fan van. Ben ooit eens blijven glijden na een bocht aan 10 km / uur te nemen ofzo. Ben gelukkig 6-7 meter verder zijdelings tot stilstand gekomen op een droge opgekuiste oprit. Toch wel even verschieten als ge niets meer kunt doen.

Ik vind dat eigenlijk ook wel tof. Maar tegenwoordig strooien ze zo snel dat ge die mogelijkheid niet meer hebt :(

Hier toch geen fan van. Ben ooit eens blijven glijden na een bocht aan 10 km / uur te nemen ofzo. Ben gelukkig 6-7 meter verder zijdelings tot stilstand gekomen op een droge opgekuiste oprit. Toch wel even verschieten als ge niets meer kunt doen.
Ook ooit 's nachts op de e19 bij het naar huis rijden van de cherrymoon een 540° gedaan over een plas water aan 140km/u. Gelukkig geen verkeer en geen vangrail geraakt. Gewoon de wagen snel omgedraaid en onze weg vervolgt.
Daar was dan nog zelfs geen sprake van sneeuw of ijzel, enkel aquaplanning.

Bepaalde delen van het land hebben het geluk om een witte kerst te hebben. Hier jammer genoeg enkel smerige regen.

Terug
Bovenaan