M Mcderwael New member 17 november 2022 #62 Hallo, ik wil mij aanmelden voor de pronostiek en teamnaam is Mcderwael. bedankt!
GETHEZ Well-known member 18 november 2022 #66 Ruigen Das zei: Mané Spoiler Edit, Maja dus Klik om te vergroten... Mané, dus toch niet...
J.Brown Active member 20 november 2022 #69 StannekeS zei: @DogFacedGod @J.Brown @Seatos @Tova @{BK}Black Devil Ik zie een teamnaam die lijkt op een beetje lijkt op jullie gebruikersnaam. Kunnen jullie bevestigen dat jullie dat zijn? Klik om te vergroten... correct
StannekeS zei: @DogFacedGod @J.Brown @Seatos @Tova @{BK}Black Devil Ik zie een teamnaam die lijkt op een beetje lijkt op jullie gebruikersnaam. Kunnen jullie bevestigen dat jullie dat zijn? Klik om te vergroten... correct
GETHEZ Well-known member 20 november 2022 #70 Eerste goal min 21, eerste geel 40ste minuut, dat zit toch al in de buurt, niet teveel loss daar 30 strafpunten, valt mee Laatst bewerkt: 20 november 2022
Eerste goal min 21, eerste geel 40ste minuut, dat zit toch al in de buurt, niet teveel loss daar 30 strafpunten, valt mee
GETHEZ Well-known member 20 november 2022 #71 18 man op 54 die de juiste score wisten in onze pool Ni slecht
TheReaper73 Active member 20 november 2022 #72 Hoe kan ik mijn voorspellingen verbergen? Formule: gegevens dan wijzigen dan opslaan werkt niet hier.
Hoe kan ik mijn voorspellingen verbergen? Formule: gegevens dan wijzigen dan opslaan werkt niet hier.
GETHEZ Well-known member 20 november 2022 #73 TheReaper73 zei: Hoe kan ik mijn voorspellingen verbergen? Formule: gegevens dan wijzigen dan opslaan werkt niet hier. Klik om te vergroten... Ietske te verbergen dan?
TheReaper73 zei: Hoe kan ik mijn voorspellingen verbergen? Formule: gegevens dan wijzigen dan opslaan werkt niet hier. Klik om te vergroten... Ietske te verbergen dan?
TheReaper73 Active member 20 november 2022 #74 Ruigen Das zei: Ietske te verbergen dan? Klik om te vergroten... Was er op aant wachten... Iedereen heeft toch iets te verbergen
Ruigen Das zei: Ietske te verbergen dan? Klik om te vergroten... Was er op aant wachten... Iedereen heeft toch iets te verbergen
Sportinggboy Well-known member Supporter 21 november 2022 #75 Ik stel voor dat we nu stoppen met de prono en de leider als winnaar uitroepen Zat maar enkele minuten verwijderd van zowel de eerste goal als de eerste gele kaart zie ik. Maar 8 strafpunten.
Ik stel voor dat we nu stoppen met de prono en de leider als winnaar uitroepen Zat maar enkele minuten verwijderd van zowel de eerste goal als de eerste gele kaart zie ik. Maar 8 strafpunten.
exCite Supermoderator Crowdfunder FE 21 november 2022 #76 Sportinggboy zei: Ik stel voor dat we nu stoppen met de prono en de leider als winnaar uitroepen Zat maar enkele minuten verwijderd van zowel de eerste goal als de eerste gele kaart zie ik. Maar 8 strafpunten. Klik om te vergroten... Hola, ik ook maar 4 blijkbaar. Enkel eerste rode ga ik er volledig naast zitten (121ste minuut).
Sportinggboy zei: Ik stel voor dat we nu stoppen met de prono en de leider als winnaar uitroepen Zat maar enkele minuten verwijderd van zowel de eerste goal als de eerste gele kaart zie ik. Maar 8 strafpunten. Klik om te vergroten... Hola, ik ook maar 4 blijkbaar. Enkel eerste rode ga ik er volledig naast zitten (121ste minuut).
stungunner Well-known member Crowdfunder FE 21 november 2022 #77 Nondedoeme, heb hier de vorige prono gewonnen, en nu gewoon vergeten deze in te vullen...
Général Zantas Well-known member 21 november 2022 #78 stungunner zei: Nondedoeme, heb hier de vorige prono gewonnen, en nu gewoon vergeten deze in te vullen... Klik om te vergroten... Oh, das spijtig seg.
stungunner zei: Nondedoeme, heb hier de vorige prono gewonnen, en nu gewoon vergeten deze in te vullen... Klik om te vergroten... Oh, das spijtig seg.
stungunner Well-known member Crowdfunder FE 21 november 2022 #79 Général Zantas zei: Oh, das spijtig seg. Klik om te vergroten...