Wat ne zever weer van Mr kendal
1. businessclass maakt uiteraard wel een verschil, zeker op zulke lange afstanden
2. 8000 euro is voor Wout niet veel geld, hij verdient (letterlijk) honderd keer zoveel als ons, dus hij laat 'm kennen voor €80...
3. de bond zou zeker moeten zorgen dat de atleten zo goed mogelijk aankomen op de bestemming en dit zelf betalen.
Eerder wat een zever kraam jij uit.
1) het maakt een verschil, liefst want anders had het geen bestaansrecht. Maar de vraag is of het dat geld ook effectief waard is. Laat ons zeggen van niet want het blijft een oncomfortabele boel. En voor je het vraagt, ja ik heb zelf al meermaals business voor het werk gevlogen.
2) in verhouding met zijn jaarinkomen is dat niet zoveel. Maar je kent toch het principe van goed beheer hoop ik? Als hij bij elke 8000€ voor een bagatel zonder verpinken zijn portefeuille gaat trekken dan zal zijn vermogen snel geslikt zijn. En hij zal dat vermogen nog nodig hebben na zijn carrière wil hij toch nog een beetje behoud van levensstijl hebben.
3) de bond moet zorgen dat hun budget goed besteed wordt. Die 8000€ zouden ze moeten spenderen aan iets wat wel nuttig is zijnde jeugdwerking en het investeren in talent die het nodig hebben.
Straks ga je nog zeggen dat ze met een privéjet naar daar moeten vliegen…
Hij zegt dat het niet om het geld gaat, maar dat is het natuurlijk wel. En het blijft hoe dan ook een beetje ongepast.
De bond heeft zich vergist, kan gebeuren. Maar als 8000€ letterlijk die peulschil is dan betaal je dat gewoon en doe je er ook niet moeilijk over. Het feit dat hij het op Twitter gooit geeft aan dat die 8k toch meer doorweegt.
Britse selectir
Ethan Hayter
Luke Rowe
Jake Stewart
Ben Swift
Connor Swift
Ben Tulett
Ben Turner
Fred Wright
Ik vind dit een hele leuke ploeg , geen topfavoriet maar toch een ploeg om een hele mooie koers te maken. Spijtig dat pidcock niet meer te motiveren viel.
Ik ga hier zo op gepakt worden, maar Hayter zou ik toch wel wat van verwachten.
Leuke ploeg wel, zeker voldoende capaciteiten.