Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Algarve is dé voorbereiding op het wk tijdrijden. Noorwegen dé voorbereiding op de Vuelta.
Weer veel bijgeleerd dit wielerseizoen.
Lombardije kon er niet mee lachen, misschien kan hij dat als excuus gebruiken voor uitstel?doet die op 8 oktober uur record poging ?
Je haalt er dan een tijdrit uit 10 dagen na een zware tour en 4 dagen na een extreem zware wegrit op de OS (met nog een vlucht naar Japan erbij in die week). Dan kan je beter naar de tijdritten kijken die hij daarna gereden heeft. Dat is 2,1,2,2,1. Lijkt me dat je gerust kan zeggen dat hij hier een zeer grote kans heeft laten liggen. Uiteindelijk is het volledig zijn eigen keuze geweest om hier niet te starten en we zullen volgende week zien of het heeft opgebracht. Ik hoop het maar vrees ervoor.Olympic Games - ITT 2021 Time Trial results
Olympic Games - ITT 2021 was won by Primož RogliÄ before Tom Dumoulin and Rohan Dennis.www.procyclingstats.com
Het is niet alsof VA altijd de TT wint hé. Soms krijg je wel eens een verrassend uitslag.
Kung die toont dat hij op de langere ITT gewoon niet sterk genoeg is. Foss met een buitenaardse prestatie. Remco binnen de verwachting na de Vuelta imo.
In my defence zijn eerste stuk was van Ganna gewoon zeer goed. Heel gretig. Maar het kakte nogal snel inIk geloof je

Is al een hele periode minder.Ganna was niet op de afspraak. Een slechte dag?
Gelukkig is er toch nog één renner die een beetje inzit met hoe er allemaal uit ziet...Wat als Yves zo een sok over zijn kop had getrokken?
Ganna verpulverd dat uurrecord met gemak hoor, zelfs met zijn huidige vorm. Laat volgens mij op het einde ook gewoon lopen als hij voelt dat het podium weg is. Vergeet vooral ook niet dat Daniel Bigham hier nooit in de buurt van de top 10 zou komen vandaag en dat is uiteindelijk de referentie.Ik zie gewoon zijn uurpoging nog afgezegd worden.
In deze vorm lijkt me een poging een maat voor niks te worden. Maar hij mag ons altijd verassen!