Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1Ze hing al 10km achteraan de groep maar Karl en Ine dachten niet dat ze nog ging aanvallen. Je weet toch dat ze 20% betere benen heeft als al de rest, breuk of geen breuk.
Denk dat ze in eerste instantie aan het wachten was op de terugkeer van Vos, maar aangezien die groep er net niet kwam kon ze dit manoeuvre plaatsen.Ze hing al 10km achteraan de groep maar Karl en Ine dachten niet dat ze nog ging aanvallen. Je weet toch dat ze 20% betere benen heeft als al de rest, breuk of geen breuk.
Mja, in theorie mag dit eigenlijk ook niet gebeuren hè. Van Vleuten die wegrijdt van een grote groep in een laatste kilometer.+1
Toen ze naar die groep springen en Annemiek een gaatje moest laten zei ik tegen mijn vriendin “nu moeten ze vol rijden, Annemiek mag niet meer terugkomen”, 3s later lanceert ze zich en dan reageert niemand.
Dan ben je gewoon geklopt in het kwadraat.
En dat met een gebroken pols. Waar stemmen opgingen of ze überhaupt wel zou mogen starten naar veiligheid toe.
Wat een renster die Annemiek, maar hoe alle vrouwen zich zo al heel het jaar door haar laten rollen is ongelooflijk.
39jaar eh jongens, 39jaar en een gebroken pols.
Elleboog. Een gebroken elleboog.+1
Toen ze naar die groep springen en Annemiek een gaatje moest laten zei ik tegen mijn vriendin “nu moeten ze vol rijden, Annemiek mag niet meer terugkomen”, 3s later lanceert ze zich en dan reageert niemand.
Dan ben je gewoon geklopt in het kwadraat.
En dat met een gebroken pols. Waar stemmen opgingen of ze überhaupt wel zou mogen starten naar veiligheid toe.
Wat een renster die Annemiek, maar hoe alle vrouwen zich zo al heel het jaar door haar laten rollen is ongelooflijk.
39jaar eh jongens, 39jaar en een gebroken pols.
Jolien D'hoore won enkele jaren geleden GW ook met voetbalsokken. Toen hoorde je niemand?Maar wat met die kousen…? Zijn bijna dubbel te lang. Echt opvallend. Gaat ook al enkele uren rond op twitter, dus zou nog een staartje kunnen krijgen?!
Zijn ook nog eens de aerosokken van Sockeloen volgens wat ik zie, dus zeker een voordeel tegenover gewone sokken (snelste sok ter wereld)
Uiteraard een gebroken elleboog.Elleboog. Een gebroken elleboog.
Wat een prestatie!
Groepje van 5 op een wk is 2 man te veel he… dat is nog nooit succesvol geweest… bij iedere kopbeurt denken ze, dit is de inspanning die mij straks een medaille kost…Het meest onbegrijpelijke is dat die 5 zo slecht samen werken en niet wegblijven. Je rijdt de voorlaatste ronde weg en laat je inlopen, en doet dat in de laatste rond nog eens over. Het is niet alsof die 2e groep zo geweldig samenwerkte.
We hebben bij de mannen wel meer troefkaarten in een gelijkaardige situatie. In een gelijkaardig groepje heb je bij de mannen waarschijnlijk 2 en misschien zelfs 3 pionnen mee. Dus zal er iemand op het wiel zittenIk hoop dat dit geen voorbode is voor morgen.
Als de Belgen morgen ook op een manier zoals deze geklopt worden dan gaat dat toch een serieuze teleurstelling zijn.