WK Wielrennen 2023 (Glasgow, Schotland)

Als je kan winnen met een schoen die al 16km los zit dan ben je echt wel de beste.

Dan heb je goed gepiekt in het seizoen denk ik dan.

Moet stilaan toch beginnen pikken bij van Aert, zijn eeuwige rivaal die letterlijk alles wint dat er te winnen valt, terwijl hij al 3 jaar geen écht grote koers meer gewonnen heeft.

Pfff, MVDP weer, het blijft toch frustrerend als Belg.

Niks om gefrustreerd voor te zijn.
Van Aert kon niet de versnelling beantwoorden en ging over zijn limiet.
Dan ben je gewoon op uw waarde geklopt.

Zo is hij al enkele keren op zijn waarde geklopt. Tweemaal op een WK dit seizoen.

We moeten eerlijk zijn. Wie van de 5 besten heeft het minste werk verricht? VDP.
Hij heeft echt 'niks' gedaan. De slimste wint.

En de slimste hé ;)

Dat is toch altijd zo met Van Aert, hij zal het nooit of te nooit leren. Koersen in de luwte zei ik hier nog een paar uur geleden. Loemperik

Dat is toch altijd zo met Van Aert, hij zal het nooit of te nooit leren. Koersen in de luwte zei ik hier nog een paar uur geleden. Loemperik

Matthieu is veel explosiever dan Wout en dit parcours is daar geknipt voor, ik geloof nooit dat zelfs al had Wout zich de hele dag verstopt hij een antwoord in huis had gehad. Wout mikte volgens mij op de sprint met hun vieren.

Nee totaal niet. Wout heeft gedaan wat hij moest doen, vooraan koersen. Op dit parcours moet je gewoon constant vooraan zitten of je bekoopt de inspanningen die je moet leveren om elke keer de gaten toe te rijden, kijk naar remco.

Matje was gewoon beter dan iedereen punt. Mooie revange voor vorig wk en ook wel de tour, want toch underwhelming voor iemand van zijn statuut.

Terug
Bovenaan