Nattefrost
Well-known member
Die mannen zijn precies al lang niet meer aan het rijden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We moeten eerlijk zijn. Wie van de 5 besten heeft het minste werk verricht? VDP.Pfff, MVDP weer, het blijft toch frustrerend als Belg.
En de slimste hé‘t is nu wel duidelijk wie de sterkste is.

Pfff, MVDP weer, het blijft toch frustrerend als Belg.
Ik stoor er mij toch niet aan, hij is een beest, en ook een beetje BelgPfff, MVDP weer, het blijft toch frustrerend als Belg.

We moeten eerlijk zijn. Wie van de 5 besten heeft het minste werk verricht? VDP.
Hij heeft echt 'niks' gedaan. De slimste wint.
En de slimste hé![]()
Wat een zever, begon als eerste aan de boom te schudden op 90km van de streep.We moeten eerlijk zijn. Wie van de 5 besten heeft het minste werk verricht? VDP.
Hij heeft echt 'niks' gedaan. De slimste wint.
En de slimste hé![]()
Ja en dat kan dan niet frustrerend zijn of wat?Niks om gefrustreerd voor te zijn.
Van Aert kon niet de versnelling beantwoorden en ging over zijn limiet.
Dan ben je gewoon op uw waarde geklopt.
Zo is hij al enkele keren op zijn waarde geklopt. Tweemaal op een WK dit seizoen.

Dat is toch altijd zo met Van Aert, hij zal het nooit of te nooit leren. Koersen in de luwte zei ik hier nog een paar uur geleden. Loemperik
Nee totaal niet. Wout heeft gedaan wat hij moest doen, vooraan koersen. Op dit parcours moet je gewoon constant vooraan zitten of je bekoopt de inspanningen die je moet leveren om elke keer de gaten toe te rijden, kijk naar remco.Dat is toch altijd zo met Van Aert, hij zal het nooit of te nooit leren. Koersen in de luwte zei ik hier nog een paar uur geleden. Loemperik
Correct. Van Aert heeft vandaag zelfs niet "dom" gereden. De sterkste wint gewoon vandaag.Wat een zever, begon als eerste aan de boom te schudden op 90km van de streep.