Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij Roger de Vlaeminck was de 2e vaak buiten tijd.Is de 1 en 2 van het 2 WKs in hetzelfde jaar nog al eens hetzelfde geweest?

Ik denk dat Pidcock met overmacht gaat winnen.volgende week pidcock er nog eens opleggen in MTB, zou wel de max zijn![]()
Wat zei hij?Proficiat MVDP en Karel Vannieuwkerne wat een dwaas ben jij zeg!
Tuurlijk niet, is de eerste keer dat iemand de twee wint.Is de 1 en 2 van het 2 WKs in hetzelfde jaar nog al eens hetzelfde geweest?
@Pinkman spreekt wel vanuit standpunt van WVA eh, niet vanuit het standpunt van een fan/kijker. (denk ik )
Er is meer dan veldrijden en de weg ehTuurlijk niet, is de eerste keer dat iemand de twee wint.

Vooral vanuit het standpunt van de renner, maar uiteindelijk ook deels als kijker. Als jij fan bent van een renner die altijd heel goed is, maar constant niet verder komt dan een dichte ereplaats dan begint dat op den duur ook te frustreren.@Pinkman spreekt wel vanuit standpunt van WVA eh, niet vanuit het standpunt van een fan/kijker. (denk ik )
Dus ik denk dat als je een heel goeie bent maar je wint niks in uw carriere omdat je net tegen een super loopt in uw generatie dat je dan best af en toe wel eens gefrustreerd bent. ( frustratie is ook al per definitie irrationeel)
( nu niet dat mvdp ZO super is en WVA niks wint, maar je snapt het punt)
Wat Wout doet in de tour ipv Matthieu... zal ook wel een verschil geven.Vanuit het standpunt WVA zou ik echt teleurgesteld zijn, zwaar ontgoocheld.
Terecht ook want dit was een mooie kans.
Maar je botst op iemand die gewoon beter was dan u.
Misschien dat hij stilaan gaat denken dat een andere aanpak in zijn seizoen beter gaat zijn.
Of misschien komt de realisering dat je alles juist doet en er niks kan verbeterd worden, een renner van het allerhoogste niveau bent maar dat er in de grootste wedstrijden vaak iemand nog beter is.
Wordt volgens mij ook weer een moeilijk verhaal na deze teleurstelling, zoals op de Spelen een paar jaar terug. Je ziet weer een enorme kans voorbijgaan en moet je dan maar terug proberen opladen.VA alles op de tijdrit dan maar?
Kan ook niet anders, is zijn laatste doel van het jaar.VA alles op de tijdrit dan maar?