WK Wielrennen 2023 (Glasgow, Schotland)

Ik vind het net positief dat ze paracycling samen laten rijden.

9 individuele nummers is toch echt waanzinnig veel vind ik. We gaan toch ook geen WK op de weg rijden van 10km met start achter een derny, 50km, 100km, 150km en 200km? Of een klimtijdrit en een vlakke tijdrit?

Ik kan er mee leven dat mijn mening unpopular is, dus ik ga hier niemand proberen overtuigen ofzo. :)
Buiten dat ze allemaal op dezelfde piste gereden worden zijn het wel effectief afzonderlijke disciplines met hun eigen waarde.
Raar dat je pleit dat dit te veel zou zijn. Ik denk dat het gewoon komt omdat je het niet kent en niet weet hoe het juist in elkaar zit.

Dat je de vergelijking met gradaties op de weg maakt bewijst dat ook.

Ik vind het net positief dat ze paracycling samen laten rijden.

9 individuele nummers is toch echt waanzinnig veel vind ik. We gaan toch ook geen WK op de weg rijden van 10km met start achter een derny, 50km, 100km, 150km en 200km? Of een klimtijdrit en een vlakke tijdrit?

Ik kan er mee leven dat mijn mening unpopular is, dus ik ga hier niemand proberen overtuigen ofzo. :)
In zwembad heb je toch ook verschillende disciplines terwijl in open water 1 wedstrijd is

Welk nut zou het nu hebben om Frison mee te hebben in die groep? Alsof de Belgen dan niet moeten rijden in het peloton.

Welk nut zou het nu hebben om Frison mee te hebben in die groep? Alsof de Belgen dan niet moeten rijden in het peloton.

Die mannen snappen ook gewoon niet dat geen enkele andere ploeg met favoriet een Belg in de kopgroep zou toestaan. België moet de koers dragen, simpel.

Sterke kopgroep wel voor een WK. Kan irritant zijn, want kan ervoor zorgen dat je mannen als Campenaerts en Lampaert al sneller gaat moeten opofferen dan gehoopt.

Ja aan Neilands, Doull, Gamper en mogelijks Townsend gaan ze een vette kluif hebben :D Dat zijn geen Latijns-Amerikaanse rennertjes.

Probleem is dat de auto's/ziekenwagens er niet door geraken. Je kan er moeilijk over rijden. Alé ja, dat kan, maar is misschien niet het beste idee :biglaugh:
Je moet er op zich maar een paar loskrijgen zodzt er juist een wagen langs kan, de rest kan je laten zitten.

Nuja, waarschijnlijk volgen er nog dichter naar de streep toe.

Terug
Bovenaan