Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ok gast, ge moogt denken wat ge wilt he.Als ge niet door hebt dat dit spuuglelijk shirt zijn enige bestaansreden is om een subtiel lgbtq logo te zijn dan ben je stekeblind.
Ben benieuwd hoe tolerant de woke landen zijn als bv Senegal en Iran met bijvoorbeeld een anti-homo armbandje willen spelen.
het kot zou te klein zijn
Met jou puntje 1 ben ik het volledig eens.Hoewel ik die landen niet hoog op heb wat betreft mensenrechten vind ik niet dat we nu het recht hebben om ginder nu statements te gaan doen erover om dan verontwaardigd te zijn als dat verboden wordt
1 we wisten al lang van hun gebrek aan respecten zijn toch gegaan
2 stel u voor dat we gier een wk organiseren en al die landen die tegen lgbtq zijn gaan hier beginnen te vertellen dat homo’s walgelijk zijn en dit dan ook nog gaan tonen adhv aanvoerdersbandjes, we zouden dat ook tegenhouden.
Het is dat, hè. We moeten dat van de 2 kanten bekijken; wk wordt nu daar gehouden dus moeten de regels wat aangepast worden; geen lgb armband, geen alcohol in de stadions, etc...Hoewel ik die landen niet hoog op heb wat betreft mensenrechten vind ik niet dat we nu het recht hebben om ginder nu statements te gaan doen erover om dan verontwaardigd te zijn als dat verboden wordt
1 we wisten al lang van hun gebrek aan respecten zijn toch gegaan
2 stel u voor dat we gier een wk organiseren en al die landen die tegen lgbtq zijn gaan hier beginnen te vertellen dat homo’s walgelijk zijn en dit dan ook nog gaan tonen adhv aanvoerdersbandjes, we zouden dat ook tegenhouden.
+ de goeie dingen van dit wk behouden: extra tijd bijrekenen igv tijdrekkenIs nu wel het ideale moment om de regenboogbandjes en dat knielen etc voor goed achterwege te laten.
Ben benieuwd hoe tolerant de woke landen zijn als bv Senegal en Iran met bijvoorbeeld een anti-homo armbandje willen spelen.
Ik begin te vermoeden dat het een geheime account is van Dries Van Langenhove. De manier van "discussiëren" is krak hetzelfde. Compleet irrelevante argumenten erbij sleuren, populistische clichés verkondigen, zoveel mogelijk het woord "woke" in iedere post zetten, appelen met peren vergelijken,...De 1 op 1 vergelijking die je tracht te maken is absurd.
Ik geef je zeker gelijk hé..
We hebben het hier niet over dagdagelijkse culturele verschillen als wel/geen alcohol, wel/geen drugs, schoenen uitdoen als je een moskee betreedt, ... dàt zijn zaken waar je respect voor moet opbrengen en rekening mee moet houden, niet voor zaken die faliekant ingaan tegen mensenrechten en gelijkwaardigheid.
Temeer omdat FIFA zelf voortdurend campagnes lanceert genre 'stop discriminatie en racisme', 'voetbal is voor iedereen', ... Het is walgelijk hypocriet.
Maar allez gast, dat uit-en-opwarm truike was ontwikkeld om te passen in het "tomorrowland" thema, nog zo'n dekmantel om LGBTQ reclame te maken. God knows waarom we ineens nationale shirts moeten hebben in het thema van een festival in Boom. Ge kunt de artikelen erop nalezen uit de tijd dat dit shirt released werd. Al die verscheidenheid aan kleuren draait allemaal rond inclusie, love, peace etc etc. Om nu te gaan doen alsof dat allemaal toeval is en we niet express een geweldig lappendeken van allemaal verschillende kleuren gekozen hebben waar we toevallig nooit eerder op waren gekomen "zomaar" wat dan toevallig door de FIFA als iets politieks wordt gezien, is nog hypocrieter dan buigen voor de fifa.Haha ok gast, ge moogt denken wat ge wilt he.
vs![]()
![]()
Ik vind dat niet. Ik vind het verschrikkelijk arrogant om ervan uit te gaan dat WIJ gelijk hebben. ONS grote gelijk willen we even opdringen.De 1 op 1 vergelijking die je tracht te maken is absurd.
Nogmaals, het is vooral de manier waarop. Ze gingen zich anders opstellen en op het laatste moment mag er een hoop toch niet meer. Daarnaast van die belachelijke regels dat een band niet mag en zelfs een opwarmshirt (zonder daar iets van "reclame") opstaat.Ik vind dat niet. Ik vind het verschrikkelijk arrogant om ervan uit te gaan dat WIJ gelijk hebben. ONS grote gelijk willen we even opdringen.
Ik vind het een aantasting van mijn mensenrechten dat ik geen 250 km/h mag rijden op de autosnelweg.
Belachelijk hè? Maar wie bepaalt dat nu, wat juist mensenrechten zijn? Ik ben opgevoed met ‘hou je aan de regels van het huis waarin je bent’ en dat kan je gerust doortrekken naar ‘hou je aan de regels van het land waarin je bent’.
Homo zijn is daar verboden. Hou je daaraan. Neuk desnoods elkaar plat in een hotelkamer, maar vertoon eventjes geen affectie in het openbaar - hoe moeilijk kan het zijn als toerist?
Nadien kom je vrolijk terug naar huis. Hier mag dat allemaal (en terecht!).
Los van de belachelijke vergelijking, kunnen we in ieder geval het woord Woke weer doorstrepen op de hippe-woorden-bingoBen benieuwd hoe tolerant de woke landen zijn als bv Senegal en Iran met bijvoorbeeld een anti-homo armbandje willen spelen.
Het zijn altijd degene die het luidste schreeuwen over cross-culturele verschillen, die het minst in aanraking komen met andere culturen. Wij als Belgen bijvoorbeeld zijn juist een volk dat zich communicatief altijd aanpast aan de cultuur van andere landen. Kijk maar hoe voorzichtig we zijn als we bijvoorbeeld een Chinees ontvangen, waar we allemaal op gaan letten om ervoor te zorgen dat we die mensen zeker niet beledigen. Die Chinees is daar echter niet mee bezig hoor. Die boert nog altijd los in je gezicht.Ik vind dat niet. Ik vind het verschrikkelijk arrogant om ervan uit te gaan dat WIJ gelijk hebben. ONS grote gelijk willen we even opdringen.
Ik vind het een aantasting van mijn mensenrechten dat ik geen 250 km/h mag rijden op de autosnelweg.
Belachelijk hè? Maar wie bepaalt dat nu, wat juist mensenrechten zijn? Ik ben opgevoed met ‘hou je aan de regels van het huis waarin je bent’ en dat kan je gerust doortrekken naar ‘hou je aan de regels van het land waarin je bent’.
Homo zijn is daar verboden. Hou je daaraan. Neuk desnoods elkaar plat in een hotelkamer, maar vertoon eventjes geen affectie in het openbaar - hoe moeilijk kan het zijn als toerist?
Nadien kom je vrolijk terug naar huis. Hier mag dat allemaal (en terecht!).