StevenFM
Well-known member
Zeker de moeite om de thread te lezen. Absolute waanzin wat die man allemaal uitkraamt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, daarvan heb ik al enkele video's gezien, en dat is wel erg cringe van de topteams.Toch wel heel "cringy" dit :
![]()
Opvallende beelden die wenkbrauwen doen fronsen: huurt Qatar fans in om WK-sfeer te creëren?
In Qatar heerst al volop een WK-sfeertje. Althans, dat is wat bovenstaande beelden toch doen uitschijnen. Duizenden mensen trokken er de straat op in truitjes van allerhande WK-deelnemers. Maar op sociale media worden vragen gesteld bij de oprechtheid van veel van die fans én de rol van de...www.hln.be
Toch wel heel "cringy" dit :
![]()
Opvallende beelden die wenkbrauwen doen fronsen: huurt Qatar fans in om WK-sfeer te creëren?
In Qatar heerst al volop een WK-sfeertje. Althans, dat is wat bovenstaande beelden toch doen uitschijnen. Duizenden mensen trokken er de straat op in truitjes van allerhande WK-deelnemers. Maar op sociale media worden vragen gesteld bij de oprechtheid van veel van die fans én de rol van de...www.hln.be
En opnieuw op het laatste moment beloftes die niet gehouden worden :
![]()
Dan toch geen zakcent voor Rode Duivelsfans: Qatar schrapt beloofde 68 euro per dag voor uitgenodigde supporters
De twintig Rode Duivelsfans die op kosten van de organisatie naar het WK voetbal in Qatar mogen, krijgen dan toch geen dagelijkse zakcent van 68 euro. Volgens de WK-organisatie heeft de foutieve berichtgeving in de media ervoor gezorgd dat de beloofde dagvergoeding alsnog geschrapt wordt.www.hln.be

hohoho had die net ook gelezen op nieuwsblad.![]()
“Puur racisme!”: FIFA-baas Infantino haalt snoeihard uit naar Europa, dat hij ervan beschuldigt “dubbele moraal” te hebben
FIFA-baas Gianni Infantino heeft vandaag in een fel betoog uitgehaald naar <a href="https://www.hln.be/dossier/wk-voetbal~d416afa00-a81b-4c25-9f23-74127f43924b/" target="_blank">WK</a>-critici in voornamelijk Europa. Hij noemt de kritiek op de werkomstandigheden in Qatar “ontzettend...www.hln.be
Whataboutism pur sang
Voor wat Europa de vorige 3.000 jaar heeft gedaan, zouden we de volgende 3.000 jaar nog excuses moeten aanbieden. En dan gaan ze anderen de les spellen? Het Westen is hypocriet, het heeft een dubbele moraal.”
Sja wat kan je hier nog op zeggen of over argumenteren...Net zoals Zwitserland nu een inclusief land is, heeft ook Qatar progressie gemaakt. Het land helpt migranten, geeft ze een toekomst en een beter salaris. En Europa sluit de grenzen.”

Elke dag dichter bij het WK voelt het aan alsof dat hele circus ineen gaat storten?
Zijn we het einde van FIFA aan het meemaken?![]()
Die nieuwe champions/super league of wat het ook was, werd toch heel snel geschrapt. En daar was IMO minder fout mee dan dit debacle.Ik vrees dat er daarvoor veel te veel geld mee gemoeid is. De voetbalwereld staat sowieso al niet bekend voor sociale rechtvaardigheid of inclusiviteit. Zelf al heb je een speler in een club die zijn principes voor zijn loon plaatst dan ga je vermoed ik nooit die hele club mee krijgen.
Maar sponsors gaan toch ook twee keer nadenken vooraleer ze een WK gaan steunen in "zo'n landen". Kijk maar naar AB Inbev, 75 miljoen en hun product mag het stadion niet eens binnen.Ik vrees dat er daarvoor veel te veel geld mee gemoeid is. De voetbalwereld staat sowieso al niet bekend voor sociale rechtvaardigheid of inclusiviteit. Zelf al heb je een speler in een club die zijn principes voor zijn loon plaatst dan ga je vermoed ik nooit die hele club mee krijgen.

Wat zijn de gevolgen daarvan. AB Inbev krijgt dat geld toch terug? Denk dat het FIFA is die het contract niet respecteert (contractbreuk dus) en dat zij dus de kosten moeten terugbetalen.Maar sponsors gaan toch ook twee keer nadenken vooraleer ze een WK gaan steunen in "zo'n landen". Kijk maar naar AB Inbev, 75 miljoen en hun product mag het stadion niet eens binnen.
Mocht ik van marketing zijn had ik alle Budweiser Zero flesjes een regenboog kleurtje gegeven![]()
Daar zal een legertje top advocaten nu over aan het onderhandelen zijn. Ook hun portemonnee moet gespijsd wordenWat zijn de gevolgen daarvan. AB Inbev krijgt dat geld toch terug? Denk dat het FIFA is die het contract niet respecteert (contractbreuk dus) en dat zij dus de kosten moeten terugbetalen.

Maar hun naam is toch overal verwijderd dacht ik?Bud Zero mag nog wel het stadion binnen he, dus al hun geld zal AB Inbev niet terugkrijgen.
Maar hun naam is toch overal verwijderd dacht ik?