Inderdaad, ik vind het ook maar een collectie van onlogische en onsamenhangende posts waarin gewoon wat contrair wordt gedaan. Het is ook niet of er wordt ingegaan op reacties.Zijn we hier niet met z'n allen de troll aan het voeren?
Op die beelden die inzoomen op de supportersvakken is de sfeer inderdaad (zoals op elk WK) fantastisch, maar je ziet in bijna elk stadion (veel) lege zitjes, het publiek fluit nogal vaak, en men poetst de plaat dikwijls al tien minuten voor het einde. Tijdens de match van Qatar (de openingsmatch, in hun eigen land) was het stadion in de tweede helft zelfs al bijna leeg. Van feestjes rond de stadions en in de steden, daar hoor en zie je ook bijna niks van op sociale media en in het nieuws terwijl dat vorige WK's wel het geval was. Dat laatste is misschien wat subjectief, maar de rest niet, en ik volg elk WK en EK echt op de voet.
Lijkt mij toch vooral een beetje baiten en gniffelen omdat 'de woke landen' eens op hun plaats worden gezet, want qua sfeer en beleving lijkt me dit net (tot nu toe) het minste WK dat ik al heb gevolgd.
Er zijn volgens mij toch ook berichten van "Zuid-Aziatisch" uitziende supporters van Europese landen? Dat kan allemaal oprecht zijn, maar in een staat zoals Qatar, waarvoor dit ook gewoon een groot PR-project is, mag je dan wel wat sceptisch zijn.

zouden die daarvoor betaald zijn ?