World of Warcraft

World of Warcraft

Raid gedaan in LFR? Da zijn maar 3 bosses van de 8, ge hebt nog 5 te gaan. :unsure: LFR unlockt per week, op Normal/Heroic kunt ge ze alle 8 doen.

En delves gedaan hoger dan T7? Want tot en met T7 is het peanuts.

Vanaf T8 is 600+ itlvl adviced en aan gezien de meeste dat nog niet hebben word het daar wat lastiger.
Ik moet me ook nog door T8 worstelen met mijn itlvl 590 lock.

Alsook heb je daarna die special Zekvir delve die je dan kan unlocken waar je ook een quest van krijgt.

Laatst bewerkt:
ik heb het opgegeven, deze game is echt niet meer voor mij. dungeons zijn al frustrerend, wil zelfs niet weten wat raids gaan zijn.
en wow spelen voor gewoon de world quests is ook maar een beetje meh
jammer genoeg is war within een miskoop voor mij

Zijn er mensen hier die keys pushen?

Ben zelf een healer en maat van mij is tank (pres evoker en prot warrior).
Het constante puggen is wat irritant.

We doen voorlopig nog maximum +9 en +10 maar bedoeling zou zijn om iets serieuzer te gaan spelen als we wat meer een vaste groep kunnen vormen.

Reden dat we voorlopig nog lagere keys doen is gwn voor trinkets te farmen, die nooit droppen xd

Ik ben de laatste jaren sinds de release van Classic terug actief (met ups en downs), maar was na een lange break van SoD aan het overwegen om retail nog eens een kans te geven? Vooral omdat ik ook las dat het redelijk solo-friendly kan zijn, en misschien iets meer is voor een dadgamer dezer dagen :unsure:

Maar dat lijkt me ook het fijnst terwijl je in een guild zit met (Belgische?) likeminded people, om wat te lullen of op Discord te hangen.
Zijn er hier nog actief in zo'n guild? En is retail iets wat kan dienen om te unwinden savonds? (solo dungeons clearen voor transmogs, mount hunten, achievement hunten, ...)

Gezien de activiteit in dit topic verwacht ik al niet heel snel een antwoord :biglaugh:

Ik ben de laatste jaren sinds de release van Classic terug actief (met ups en downs), maar was na een lange break van SoD aan het overwegen om retail nog eens een kans te geven? Vooral omdat ik ook las dat het redelijk solo-friendly kan zijn, en misschien iets meer is voor een dadgamer dezer dagen :unsure:

Maar dat lijkt me ook het fijnst terwijl je in een guild zit met (Belgische?) likeminded people, om wat te lullen of op Discord te hangen.
Zijn er hier nog actief in zo'n guild? En is retail iets wat kan dienen om te unwinden savonds? (solo dungeons clearen voor transmogs, mount hunten, achievement hunten, ...)

Gezien de activiteit in dit topic verwacht ik al niet heel snel een antwoord :biglaugh:

Awel, ik heb onlangs nog eens een patch gespeeld en heb jaren mythic geraid & keys gepushed. Ik vind WoW nu eens het voorbeeld van een spel dat je niet alleen kan spelen, maar dat komt 100% omdat mijn interesses liggen in raiden & dungeons doen.

Of dat dus het ideale spel is om te spelen na een lange werkdag zal dus volledig aan je interesses liggen als dat inderdaad transmogs farmen is, achievements hunten, etc dan is dat wel iets voor jou, ik zou het alleen nooit kunnen 😂

Daarnaast hebben ze het guild systeem onlangs verandert waardoor je dus guilds kan joinen die op andere servers zitten.
Jje kan dus perfect een Nederlandstalige guild joinen op een andere server. Het enige probleem zal dan guild crafting orders zijn, maar tenzij dat je de late game gaat spelen maakt dat niet echt uit. Mocht ik jou zijn zou ik hier eens kijken:

Alle Nederlands talige raiding guilds, dan moet je maar eens kijken of er geen tussen zitten die ook social events/socials aanvaarden.

Retail is super casual friendly, zeker sinds de laatste expansion, delves (end-game content) kan je volledig solo doen en ook de dungeons kan je nu solo doen met het follower systeem, dan gaan er NPC's met je mee als tank/healer/dps. En zoals je zegt moet je zelfs geen endgame content doen, met cosmetics, mount of achievements te farmen kan je je dagen ook zeker vullen als dat je ding is.

Maar zelf vind ik retail nog altijd vrij overweldigend qua content, zoveel dingen die je elke dag/week zou moeten doen dat wanneer ik inlog ik niet weet waar te beginnen en terug uitlog. Persoonlijk speel ik nog altijd veel liever classic (vanilla).

Maar zelf vind ik retail nog altijd vrij overweldigend qua content, zoveel dingen die je elke dag/week zou moeten doen dat wanneer ik inlog ik niet weet waar te beginnen en terug uitlog. Persoonlijk speel ik nog altijd veel liever classic (vanilla).

Ik moet nu wel zeggen dat Mythic raiding nog nooit zo weining dailies/weeklies hebben dan nu. Denk dat je naast je raid gemiddeld nog een uur extra werk hebt gemiddeld (iets meerder in het begin van de patch, iets minder op't einde)

Retail is super casual friendly, zeker sinds de laatste expansion, delves (end-game content) kan je volledig solo doen en ook de dungeons kan je nu solo doen met het follower systeem, dan gaan er NPC's met je mee als tank/healer/dps. En zoals je zegt moet je zelfs geen endgame content doen, met cosmetics, mount of achievements te farmen kan je je dagen ook zeker vullen als dat je ding is.

Waar speel je nu Classic? In een leuke guild? Misschien moet ik het daar mss bij houden.. retail zal inderdaad wel overwhelming zijn, ben indertijd gestopt tijdens MoP.

Waar speel je nu Classic? In een leuke guild? Misschien moet ik het daar mss bij houden.. retail zal inderdaad wel overwhelming zijn, ben indertijd gestopt tijdens MoP.
Dan ben je net op tijd om terug in te pikken :)
21/07 start MOP classic en de pre patch content is net live van vorige week.

Ik speel zonder guild, ik pik meestal effe in bij begin van een classic release, doe de level content en dungeons content.
Ik heb geen tijd en wil geen effort meer steken in guild communities, dat was leuk 20 jaar terug.
Voor mensen die niet willen (guild) raiden zoals mij, heb je nu in MOP classic celestial dungeons, die equipment droppen gelijk aan LFR.

Op mirage raceway server (EU-PVE) zijn er wel meerdere BE/NL guilds, ik kan nu niet op de namen komen maar je ziet dagelijks die guilds in BE/Nl adverteren voor nieuwe spelers.

Laatst bewerkt:
Op de nieuwe classic anniversary realms heb ik eind vorig jaar en begin dit jaar zitten spelen maar nu alweer een paar maanden gestopt. Wss ga ik met de tbc launch eind dit jaar wel weer spelen. Classic MoP heb ik zelf niet veel interesse in.

Dit krijgt wel heel wat hype.. Ziet er niet slecht uit, ga het wel even proberen.

Dit krijgt wel heel wat hype.. Ziet er niet slecht uit, ga het wel even proberen.
Is da blizz approved?

Aangezien blizzard gezorgd heeft dat alle YouTube video van deze private server hun channel offline gehaald werden, vrees ik er voor ;)

We mogen ook niet vloeken hé 😅. Veel van die servers bestaan al jaren warmane, chromiecraft, turtlewow. Enkel Nostalrius is gesloten door blizzard.

We mogen ook niet vloeken hé 😅. Veel van die servers bestaan al jaren warmane, chromiecraft, turtlewow. Enkel Nostalrius is gesloten door blizzard.
Idd, vreemd dat bv turtle wow wel al jaren videos op youtube post, die is toch ook enorm populair geworden.

Sommige van die private servers zijn niet zo makkelijk aan te pakken voor blizz vanwege vaak landen waar ze gevestigd zijn en hoe ze omgaan met hun data.

Vroeger ook nog wel wat op gespeeld, maar als die dan toch opgedoekt worden heb je ook niet veel in te brengen voor je honderden uren progress die je kwijt bent.

En buiten het feit dat je daar soms leuke xp en char boosts op hebt zie ik er persoonlijk niet veel voordelen aan.
Als je sowieso maar van plan bent om daar occasioneel eens op te spelen, en dus geen maandelijkse abbo betaald tja dan misschien wel.

Terug
Bovenaan