Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee vooral voor de pc games klopt dit toch in andere topics van andere games is er wel nog redelijk wat volk.Amai waar is de gouden tijd van het gamersforum 9lives…
Beyondgaming is gwn dood voor games![]()

Ik ben de laatste jaren sinds de release van Classic terug actief (met ups en downs), maar was na een lange break van SoD aan het overwegen om retail nog eens een kans te geven? Vooral omdat ik ook las dat het redelijk solo-friendly kan zijn, en misschien iets meer is voor een dadgamer dezer dagen
Maar dat lijkt me ook het fijnst terwijl je in een guild zit met (Belgische?) likeminded people, om wat te lullen of op Discord te hangen.
Zijn er hier nog actief in zo'n guild? En is retail iets wat kan dienen om te unwinden savonds? (solo dungeons clearen voor transmogs, mount hunten, achievement hunten, ...)
Gezien de activiteit in dit topic verwacht ik al niet heel snel een antwoord![]()
Retail is super casual friendly, zeker sinds de laatste expansion, delves (end-game content) kan je volledig solo doen en ook de dungeons kan je nu solo doen met het follower systeem, dan gaan er NPC's met je mee als tank/healer/dps. En zoals je zegt moet je zelfs geen endgame content doen, met cosmetics, mount of achievements te farmen kan je je dagen ook zeker vullen als dat je ding is.Ik ben de laatste jaren sinds de release van Classic terug actief (met ups en downs), maar was na een lange break van SoD aan het overwegen om retail nog eens een kans te geven? Vooral omdat ik ook las dat het redelijk solo-friendly kan zijn, en misschien iets meer is voor een dadgamer dezer dagen
Maar dat lijkt me ook het fijnst terwijl je in een guild zit met (Belgische?) likeminded people, om wat te lullen of op Discord te hangen.
Zijn er hier nog actief in zo'n guild? En is retail iets wat kan dienen om te unwinden savonds? (solo dungeons clearen voor transmogs, mount hunten, achievement hunten, ...)
Gezien de activiteit in dit topic verwacht ik al niet heel snel een antwoord![]()
Maar zelf vind ik retail nog altijd vrij overweldigend qua content, zoveel dingen die je elke dag/week zou moeten doen dat wanneer ik inlog ik niet weet waar te beginnen en terug uitlog. Persoonlijk speel ik nog altijd veel liever classic (vanilla).
Waar speel je nu Classic? In een leuke guild? Misschien moet ik het daar mss bij houden.. retail zal inderdaad wel overwhelming zijn, ben indertijd gestopt tijdens MoP.Retail is super casual friendly, zeker sinds de laatste expansion, delves (end-game content) kan je volledig solo doen en ook de dungeons kan je nu solo doen met het follower systeem, dan gaan er NPC's met je mee als tank/healer/dps. En zoals je zegt moet je zelfs geen endgame content doen, met cosmetics, mount of achievements te farmen kan je je dagen ook zeker vullen als dat je ding is.
Maar zelf vind ik retail nog altijd vrij overweldigend qua content, zoveel dingen die je elke dag/week zou moeten doen dat wanneer ik inlog ik niet weet waar te beginnen en terug uitlog. Persoonlijk speel ik nog altijd veel liever classic (vanilla).
Dan ben je net op tijd om terug in te pikkenWaar speel je nu Classic? In een leuke guild? Misschien moet ik het daar mss bij houden.. retail zal inderdaad wel overwhelming zijn, ben indertijd gestopt tijdens MoP.

Op de nieuwe classic anniversary realms heb ik eind vorig jaar en begin dit jaar zitten spelen maar nu alweer een paar maanden gestopt. Wss ga ik met de tbc launch eind dit jaar wel weer spelen. Classic MoP heb ik zelf niet veel interesse in.Waar speel je nu Classic? In een leuke guild? Misschien moet ik het daar mss bij houden.. retail zal inderdaad wel overwhelming zijn, ben indertijd gestopt tijdens MoP.
Is da blizz approved?![]()
Project Epoch
Discover the world of Project Epoch, an ambitious World of Warcraft project. Experience a fresh journey with new ways to play and new content to discover.www.project-epoch.net
Dit krijgt wel heel wat hype.. Ziet er niet slecht uit, ga het wel even proberen.
Privé server, dus betwijfel dat ten zeerste.Is da blizz approved?

Idd, vreemd dat bv turtle wow wel al jaren videos op youtube post, die is toch ook enorm populair geworden.We mogen ook niet vloeken hé. Veel van die servers bestaan al jaren warmane, chromiecraft, turtlewow. Enkel Nostalrius is gesloten door blizzard.