Xenoblade Chronicles X

Eindelijk!
Leuk, maar dat bevestigt ook meer en meer dat het toch eerder de norm zal worden om 5 à 10 euro te moeten bijbetalen voor de Switch 2 upgrades i.p.v. dat het gratis wordt... Jammer, maar het zij zo. Dan zijn die free updates van Nintendo ook maar een geste geweest om volk over de schreef te trekken om een S2 te kopen...

Hoop zelf dat de Doom-franchise vroeg of laat ook een update krijgt (Doom 3, Doom 2016), want die zien er echt lelijk uit op S2 in handheld mode.

Mocht in feite gratis zijn voor enkel een resolutie / fps verbetering. Het is nog iets anders als je dan ook extra content krijgt.

Mocht in feite gratis zijn voor enkel een resolutie / fps verbetering. Het is nog iets anders als je dan ook extra content krijgt.
Het hangt ook wat van de game af of ik het ervoor over heb of niet. De dag dat ik de S2 had, heb ik gelijk ook de S2-update van Zelda:TotK gekocht voor 10 euro. Ik zit nog maar ongeveer 30% ver in dat spel (main story) en heb dus nog wel tientallen uren te gaan. Ik was ook heel benieuwd om eens te voelen hoe smooth dat op een S2 kan draaien. Zelda:BotW daarentegen heb ik uitgespeeld en ben ik niet van plan om de S2-update te kopen, want ook niet van plan om een replay te doen.

Het hangt ook wat van de game af of ik het ervoor over heb of niet. De dag dat ik de S2 had, heb ik gelijk ook de S2-update van Zelda:TotK gekocht voor 10 euro. Ik zit nog maar ongeveer 30% ver in dat spel (main story) en heb dus nog wel tientallen uren te gaan. Ik was ook heel benieuwd om eens te voelen hoe smooth dat op een S2 kan draaien. Zelda:BotW daarentegen heb ik uitgespeeld en ben ik niet van plan om de S2-update te kopen, want ook niet van plan om een replay te doen.

Welja voor XCX heb ik dan die 5 euro wel voor over als ik er tientallen uren ga insteken maar het blijft schandalig om geld te vragen voor een patch die geen nieuwe content toevoegt.

Terug
Bovenaan