Is dat een uitnodiging? Met een paar man krijgen we dat vandaag wel op.Ooit wel maar niet alleen vandaag![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat een uitnodiging? Met een paar man krijgen we dat vandaag wel op.Ooit wel maar niet alleen vandaag![]()
Is dat een uitnodiging? Met een paar man krijgen we dat vandaag wel op.
Dat weten we al.Geen karakter!
In het terugrijden ga je dat toch niet beseffen.Daar wil ik ook wel op intekenen. Is dat ver met de velo?
Tis in Heist op den berg. Gin en eerste doos wijn is soldaat.

Noema noema jeejMijn kinderen begonnen daarnet spontaan en in koor o-zone - dragostea din tei te zingen. Mijn opvoedkundige taak is bij deze volbracht. Kan ik me nog meer op zaterdagen storten.
De dienst kindermishandeling is al onderweg om ze weg te halen. Hopelijk zijn ze nog te redden.Mijn kinderen begonnen daarnet spontaan en in koor o-zone - dragostea din tei te zingen. Mijn opvoedkundige taak is bij deze volbracht. Kan ik me nog meer op zaterdagen storten.
Daarstraks gehoord op de top 1000 dance op TopRadio! Heb aan u moeten denken.Mijn kinderen begonnen daarnet spontaan en in koor o-zone - dragostea din tei te zingen. Mijn opvoedkundige taak is bij deze volbracht. Kan ik me nog meer op zaterdagen storten.

Haha, Aars schot.
Hoog tijd voor een rrrretro arena in Stadsfeestzaal Aarschot![]()
Haha, Aars schot.

Noema noema jeej

In mijn hoofd is het zaterdag. Mogelijk dat het nuttigen van een fles Rioja daar een rol in speelt. Of er naast een correlatie tevens een causaal verband tussen bestaat, dient verder empirisch onderzocht. Ik werk dat verder uit.
Jawel de hele week.Moest gij ni werken vandaag?