Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vetrek binnen een uurtje, nog ff een kebab binnensteken.half 6 en al aardig wat long island ice tea achter de kiezen. Op schema![]()

Ik heb nog niks gegeten. En 1,5 maand niks gedronken. Dat vliegtuig morgen wordt nog spannend.Ik vetrek binnen een uurtje, nog ff een kebab binnensteken.![]()
Leugens. Een mens kan 3 weken zonder drinken.Ik heb nog niks gegeten. En 1,5 maand niks gedronken. Dat vliegtuig morgen wordt nog spannend.
Da’s hier de zatterdag thread ik dacht dat het wel duidelijk was dat het over alcool ging. Net een 75 jarige hollandse rond mijne nek gehad. Komt helemaal goed hierLeugens. Een mens kan 3 weken zonder drinken.

Da's de leeftijd, mijne beste!Het bleek weer niet overbodig dat ik een foto gemaakt had waar ik auto geparkeerd had aan de luchthaven.![]()

)Ik denk dat het vooral de long island ice Tea’s waren op zat(t)erdag zelfDa's de leeftijd, mijne beste!
(Want Wannez heeft een kaarsje extra mogen uitblazen dit weekend!)

Nog ne late proficiat dan eh... drinkt er ene op zou ik zeggen!Da's de leeftijd, mijne beste!
(Want Wannez heeft een kaarsje extra mogen uitblazen dit weekend!)