Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bijna 6u te laat maar de schijf maakt toch al een paar uur goed. Nu nog smeken om vergiffenis en shotjeeeuuuus trakteren!
Seal of approval!
Straks MNM Party, weer onnozel doen en pinten drinken.![]()
Vergiffenis smeken is mijne stijl niet (alsof ik er een heb), maar ik compenseer het wel met extra shotjesBijna 6u te laat maar de schijf maakt toch al een paar uur goed. Nu nog smeken om vergiffenis en shotjeeeuuuus trakteren!

@WannezVergiffenis smeken is mijne stijl niet (alsof ik er een heb), maar ik compenseer het wel met extra shotjes
@Mulan is Bob.

Heenrijden doe ik, terugrijden zal ik al onder de indruk zijn als @straight_six na al@Wannez
@straight_six is euforisch over het voorstel, maar hoe groot is die kans dat die wél in mijn auto stapt met mij achter het stuur?![]()
Dan nog liever @Lt. ZweedVoet achter het stuur in zaterdagnacht modus.@Wannez
@straight_six is euforisch over het voorstel, maar hoe groot is die kans dat die wél in mijn auto stapt met mij achter het stuur?![]()
Dan nog liever @Lt. ZweedVoet achter het stuur in zaterdagnacht modus.
En dat voor nen halve flik... 
Ideaal toch? Wij weten de controles staan.En dat voor nen halve flik...
![]()
Ik ga daar geen beloftes over maken. Het uur is geen probleem, maar een coherente toestand die typen toelaat, kan een onneembare drempel blijken.Kans is klein, als ik thuis ben zal ik wel iets typen, of @Wannez mag het doen in mijn plaats. Vanaf 02:30 ten vroegste.
Waar gaat u heen vanavond?Ik ga daar geen beloftes over maken. Het uur is geen probleem, maar een coherente toestand die typen toelaat, kan een onneembare drempel blijken.
Feestje bij mij thuis.Waar gaat u heen vanavond?

@Wannez
Fout is het nieuwe juist.Dat klinkt fout...
Als wannez er zich mee moeit, zal hij -volledig los van mij en mijn auto- niet meer kunnen stappen.Foute vraag, wat is de kans dat hij er nog uitstapt?