We hebben Duvel in huis hoor![]()
Naar de nachtwinkel bedoel ik eh![]()
Nee das geen leugen, zoetje. Ik heb er zelfs meer dan 1.Is dat van die jartellen ook een grapje?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We hebben Duvel in huis hoor![]()
Naar de nachtwinkel bedoel ik eh![]()
Nee das geen leugen, zoetje. Ik heb er zelfs meer dan 1.Is dat van die jartellen ook een grapje?
Ik kan dat enkel demonstrerenKunt ge dat even toelichten?
Tja, 1 jartelle is ook maar een raar zicht, tocht?We hebben Duvel in huis hoor
Nee das geen leugen, zoetje. Ik heb er zelfs meer dan 1.

Tja, 1 jartelle is ook maar een raar zicht, tocht?![]()
, t'is duidelijk dat ge meer thuis zijt in de legging wereld, want 2 jaretelles boven elkaar, dat zou pas een raar zicht zijn, vermits jaretelles één geheel zijn 
ToetTja, 1 jartelle is ook maar een raar zicht, tocht?![]()
Meer dan 1 jarretellegordel danTja, 1 jartelle is ook maar een raar zicht, tocht?![]()

Ge weet over wat ge spreekt meiskeMeer dan 1 jarretellegordel dan
Doe niet moeilijk Mulan![]()

De jartellen zelf, zijn de kousen, niet?![]()
Hmmm, t'is duidelijk dat ge meer thuis zijt in de legging wereld, want 2 jaretelles boven elkaar, dat zou pas een raar zicht zijn, vermits jaretelles één geheel zijn
FYI, de bovenstaande foto komt van bol.com en is dus bijgevolg SFW...
En om mijn punt nog kracht bij te zetten :
![]()
Volgens wiki zijn we beide fout en is het gewoon dat clipje tussen kous en gordel!![]()
Ik zet er dan nog nen aparte foto bij...
Bezie het als bretellen voor de kousen, maar is dus zoals @xAnyana zegt: een gordel

Ja ok, technisch gezien wel, maar als iemand over jaretellen spreekt an sich is het wel degelijk het geheel, ondanks wat Wikipedia beweert...Volgens wiki zijn we beide fout en is het gewoon dat clipje tussen kous en gordel!
![]()
Jarretelle - Wikipedia
nl.wikipedia.org
Roger!Ja ok, technisch gezien wel.

Ja, of ge nu iets verder uitlegt of niet, vrouwen verstaan alleen maar wat ze zelf willen horen...Roger!![]()
Laatste werkdag! Vandaag vrijdag en dan 2x zaterdag!De week is alweer over de helft

Ik voel mij alsof het gisteren ne zware zaterdag was. En dat zonder drank (allez behalve de fourchetten na de training). Precies toch meer last van vaccinatie dan de vorige keer.Laatste werkdag! Vandaag vrijdag en dan 2x zaterdag!![]()
Heb er al een paar gehoord die meer last hebben van die 3de prik. Ik had van mijn 2de al last.Ik voel mij alsof het gisteren ne zware zaterdag was. En dat zonder drank (allez behalve de fourchetten na de training). Precies toch meer last van vaccinatie dan de vorige keer.