Mulan
Well-known member
Het is wannez zijn 2de, eerste was j&j.Heb er al een paar gehoord die meer last hebben van die 3de prik. Ik had van mijn 2de al last.![]()

Mijn collega had heel veel last van de 2de, niets van last bij de derde!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is wannez zijn 2de, eerste was j&j.Heb er al een paar gehoord die meer last hebben van die 3de prik. Ik had van mijn 2de al last.![]()

Stalker!Het is wannez zijn 2de, eerste was j&j.
Mijn collega had heel veel last van de 2de, niets van last bij de derde!![]()

Creepy or not creepy kind?Stalker!![]()

I like your kind of creepyCreepy or not creepy kind?![]()

Ik voel mij alsof het gisteren ne zware zaterdag was. En dat zonder drank (allez behalve de fourchetten na de training). Precies toch meer last van vaccinatie dan de vorige keer.
Zo voelt het soms!Bent gij ook al 70 jaar?
Zo voelt het soms!
Nee die is nog paraat! Vooral het geheugen laat het al eens afweten.Al problemen met uwe prostaat?
Nee die is nog paraat! Vooral het geheugen laat het al eens afweten.
liggen, saluut.Trek je nog even op aan zweet memories!Zuipen tot 20u in de kroeg?
Ik ga in mijn kistliggen, saluut.
250 euro boete aan de kant zetten en een dag verlof om naar de rechtbank te gaan en je kan volgend weekend al zo een zot feestje doen.
Dat artwork ben ik na het eerste feestje wanneer corona volledig weg is van de aardbol in 2071. Al dan niet dood van de ouderdom, of een dikke kater daags nadien.
All the crazy shit i did tonighttt...
That would be the best therapy for me.
Ff pre zaterdag best of van David Guetta aan t beluisteren, man is good

Ja, het enige spijtige is dat hij een fransoos is.![]()