Wat moonshine door de keel en die bacteriën zijn ook dood hoor.Dat wordt een droge oudjaar voor mij. Antibiotica gestart![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat moonshine door de keel en die bacteriën zijn ook dood hoor.Dat wordt een droge oudjaar voor mij. Antibiotica gestart![]()
Maar als ze in de neus of oren zitten, wordt moonshine minder interessant. Of je moet beginnen niezen met een mond vol.Wat moonshine door de keel en die bacteriën zijn ook dood hoor.
Het bloed met respecterende promillages stroomt waar het niet gaan kanMaar als ze in de neus of oren zitten, wordt moonshine minder interessant. Of je moet beginnen niezen met een mond vol.
Net terug, vandaag 5 uur in den otto gezeten, ne secce Rum Cola zeggekik...

Dit leek de afgelopen dagen ook mijn lot, maar antibiotica lijkt net op tijd dat weinig benijdenswaardig plan te verijdelen. Ik weet dus nog niet zeker waar ik precies ga inkruipen, maar er is sprake van een hottub.Wie is er hier klaar om NYE helemaal alleen in zijn zetel te vieren?
Ik ga er morgen vroeg inkruipen denk ik, fuck it.
fier er naast zitten en met een hoog stemmetje Bonzaiii mee roepenDeze avond in de auto met -uiteraard- foute radio op, passeerde de Bonzai klassieker Channel One.
Mijn zoon (5) vol overgave “TSA TSA TSAah”![]()
Het zusje van 3 heeft idd nog wat werk. En ik bleef toch liever aan het stuur zittenfier er naast zitten en met een hoog stemmetje Bonzaiii mee roepen

Kenners! Het grote woord is gevallen!
Voor de echte kenners...![]()
En ik heb er al mee geworsteld, en die lange armen van haar, zijn niet evident om van te winnen.
*Kuch* zegt degene die op mij kroopZijt maar zeker, klein beetje alcohol en ze wordt direct wild, oppassen ermee!