515
Well-known member
For 20 euro (of een echte gesloten fles) lijkt me dat niet ondenkbaar ...Dan zit de ober mee in het complot![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
For 20 euro (of een echte gesloten fles) lijkt me dat niet ondenkbaar ...Dan zit de ober mee in het complot![]()
Ik denk niet dat haar adoratie fake is en ik weet dat ze geen grote familie heeft, maar wat als ze hier nu een grote, stalkende fan heeft die er niet tegen kan dat ze je leuk vindt? I dunnow... Zomaar random drank krijgen...Dan zit de ober mee in het complot![]()
Kan het (familie van) @Squidward geweest zijn? If so: geef maar door aan je ex!![]()
Adoratie? Ah, ik zal daar over gekeken hebben. Sorry @Wannez, ik adoreer u dus, excuses voor de vertraging, de volgende Cava zal van mij zijn.Ik denk niet dat haar adoratie fake is en ik weet dat ze geen grote familie heeft, maar wat als ze hier nu een grote, stalkende fan heeft die er niet tegen kan dat ze je leuk vindt? I dunnow... Zomaar random drank krijgen...
Hebt ge uw kartonnen doos weer opgezet naast de glasbak vandaag?Net twee flessen cava gekregen van een onbekende![]()

Ik zou gewoon Wannez uitroepen tot BGer van het jaar. Ik heb visioenen van het soort UberMensch waar men bas-reliefs van gaat beitelen, waar men sonnetten over schrijft, de held van de Grote Belgische Roman. Man’s man, woman’s man, all man.
*Kuch*Adoratie? Ah, ik zal daar over gekeken hebben. Sorry @Wannez, ik adoreer u dus, excuses voor de vertraging, de volgende Cava zal van mij zijn.
De flessen waren idd nog afgesloten. En ik was sowieso Bob. Gezelschap was wel meer dan gemiddeld aangeschoten, maar auto werd niet bevuildFor 20 euro (of een echte gesloten fles) lijkt me dat niet ondenkbaar ...

Even @Lint naar de kroon steken m.b.t. postgeschiedenis skills zegt ze.*Kuch*
Niet zo hokjes denken kameraadWat voor thread is dees nu? Slowchat voor op zaterdag? Tis wel zondag eh mannekes en vrouwkes![]()
Sorry, bij deze aangepaste postNiet zo hokjes denken kameraad
Wat voor thread is dees nu? Slowchat voor op zaterdag? Tis wel zondag eh mannekes, vrouwkes en alles daartussen en daarbuiten![]()
Zeg, vergelijk zwam eens niet met die veredelde kakthread!Wat voor thread is dees nu? Slowchat voor op zaterdag? Tis wel zondag eh mannekes en vrouwkes![]()
Ge moogt nie man op man rijmen.Zaterdags grote man, Zondags platliggen in de zetel man.