Zogezegd geflitst waar ik nooit heb gereden, hoe best aanpakken?

Ook gewone snelheidsovertredingen van <10km/h te hard? Dat heb je zo snel bij elkaar door de gebrekkige infrastructuur, wijzigingen en signalisatie. Het is bij mij dan ook nog altijd voor 5h30 's morgens, het ideale tijdstip om weerloze spelende kinderen in een zone 50 dood te rijden tegen 51-54km/h :).

2019+2020 gecombineerd heb ik 120k km gereden, de kans dat je dan 5 boetes bij elkaar rijdt zijn een stuk hoger dan gemiddeld.
Getuige ook dat ik in 2021-2022-2023 en 2024 er geen gehad heb, gecombineerd heb ik dan ook maar 70k km gereden op die jaren.

Ale, als ik werkloos thuis zou zitten dan heb ik altijd 0 boetes maar dan breng ik ook niks op voor de maatschappij...
Dat argument heb ik ook gebruikt in Dendermonde , hopelijk heb jij meer geluk, ik had beter mijn Mond gehouden

Laatst bewerkt:
Dat ik al 10 jaar 80k km per jaar doe, en ik dus ook sneller een boete kan krijgen dan iemand die weinig of geen afstanden aflegt. ( ging over intrekking rijbewijs snelheid met de motor).
Was allereerste keer dat ik moest voorkomen.
Ze hebben de 22 boetes op 10 jaar tijd gebruikt om te zeggen dat ik een gevaar was enzo.
Hij zei dat het onverantwoord was om zoveel boetes te hebben.
22 boetes van rond de 50 euro BTW.

Over het intrekken rijbewijs heb ik uiteraard geen enkel argument dat ik kan goedpraten. ( was zone 30 om 3 u in de nacht) met mobiele flitser)

Ik had zoals gezegd beter gezwegen, maar de zitting had al enkele dronken chauffeurs die na meermaals betrapt te zijn precies toch minder hard beboet zijn geweest als mij.

Dat argument heb ik ook gebruikt in Dendermonde , hopelijk heb jij meer geluk, ik had beter mijn Mond gehouden

Zo slim is dat ook niet om het tegen de rechter te gebruiken :D.
Heb ook maar 5 boetes, laatste bijna 5 jaar geleden, kan je moeilijk van een gevaar spreken denk ik.

Heb ook niet de intentie van te snel te rijden, is eigenlijk een teken dat de auto mis is en de infrastructuur niet duidelijk aangeeft wat de snelheid moet zijn.
Geeft ook aan dat die automatische systemen ver van perfect zijn om de snelheid van de auto te bepalen icm de Belgische infrastructuur.

Terug
Bovenaan