Zonnecrème op, wat nu?

Vervanger voor zonnecrème

• Olijfolie

Stemmen: 2 25,0%
  • Sojasaus

Stemmen: 0 0,0%
  • Sesam olie

• Één duveltje

Stemmen: 5 62,5%
  • Frituur vet

Stemmen: 2 25,0%
  • Clam juice

• Totaal aantal stemmers
    8
Khlav kalash.

1750151039454.png

Een Romeinse toga is veel 'cooler' !
Zeker als je ermee aan de toog gaat staan van een strandbar om aan 'toga' te doen.

Trekken gaat met Vaseline maar ik zou toch eerder voor iets op water- of siliconenbasis gaan dan. Een echte zwammer verzamelt het vet uit zijn airfryer in een potje en gebruikt dat als zonnecrème.

Bij het lezen van de topictitel dacht ik dat dit topic zou gaan over dat vreselijke moment wanneer je net zonnecreme hebt opgedaan, maar je niks kan doen tot het goedje ingetrokken is. Je kan niet gaan zitten, je kan geen handdoek rond je doen, je kan je armen niet langs je lichaam laten hangen. Je kan enkel voor een vol strand of zwembad wat gaan staan met je armen voor je gestrekt, uiteraard enerzijds lachende en anderzijds begrijpende blikken van je mede-zonnekloppers straal negerend.

Wat een vreselijke minuten zijn dat toch.

Bij het lezen van de topictitel dacht ik dat dit topic zou gaan over dat vreselijke moment wanneer je net zonnecreme hebt opgedaan, maar je niks kan doen tot het goedje ingetrokken is. Je kan niet gaan zitten, je kan geen handdoek rond je doen, je kan je armen niet langs je lichaam laten hangen. Je kan enkel voor een vol strand of zwembad wat gaan staan met je armen voor je gestrekt, uiteraard enerzijds lachende en anderzijds begrijpende blikken van je mede-zonnekloppers straal negerend.

Wat een vreselijke minuten zijn dat toch.

Dat valt nog mee. Ik had het gelezen als "per ongeluk zonnecrème op(gegeten)".

Terug
Bovenaan