utolor.
Well-known member
Raar, de foto's zijn precies verdwenen.Op zich zal dat op het rendement ofzo geen nadeel hebben hoor.
Het is dan toch een lichte troost dat we toch de volle opbrengst hebben. Zal het de volgende dagen in het oog houden. Ik ben van mening dat de panelen hersteld/vervangen moeten worden. Als ik een nieuwe auto koop en die werkt/rijdt perfect, maar er staan matte plekken of strepen op, wil ik ook dat dit hersteld wordt of dat ik een nieuwe wagen krijg. Ook hebben ze het erger gemaakt in een poging om de strepen te verwijderen, want nu heb ik grote matte plekken op de panelen die nog harder opvallen dan de strepen (die er ook nog steeds opstaan). Ik betaal voor splinternieuwe panelen en verwacht dus ook splinternieuwe (en dus niet beschadigde) panelen.
De installateur doet er moeilijk over. Deze had eerst beloofd om het op te lossen, maar nu beweert deze plotseling dat hij dit niet gezegd heeft, terwijl ik het letterlijk op email heb... Zijn verhaal is dat aangezien er geen verminderde opbrengst zal zijn en de plekken na jaren zullen verdwijnen door de zure regen, er geen vervanging nodig is. Sorry, maar ik ga geen jaren lelijke panelen op mijn dak laten liggen in de hoop dat de plekken zullen verdwijnen door de zure regen. Als ze na die jaren dan toch niet verdwenen zijn, heb je natuurlijk ook niets meer te zeggen.