cege
Well-known member
Eerlijk gezegd was ik een 70 jarige dan kon je de boom in met die zonnepanelen.
Eer die mens zijn investering terug heeft ligt hij al lang onder de zoden en die wil zijn spaarcenten waarsschijnlijk aan iets spenderen waar hij nu van kan genieten.
Uiteraard. Op de VME lig ik ook altijd dwars. Het is een app blok van 2011, 12 app. Het is modern en goed geïsoleerd, relative kleine 2 slpk app. En ja, er liggen geen zonnepanelen.
Elke VME zitten dezelfde 2 daar met debiele, niet uitgewerkte voorstellen. Privatieve zonnepanelen op het dak, nop. Een laadpaal in de privatieve tuin van app op gelijkvloers dat eigendom is van pipo op de niet-gelijkvloers, nop. Gemeenschappelijke panelen, nop. Laadpaal op gemeenschappelijke parking oprit, nop. Overlaatst was het een privatieve warmtepomp in een tuin (die 5m breed is en dus iedereen zal wakker houden). Elke keer dezelfde discussies.
Ik durf wedden dat hij daar volgend jaar opnieuw is. Na 3y aan een stuk op elk "voorstel" een "nop" te krijgen, blijven proberen...
Wat met de verzekering, wat met eventuele dakschade, wat met eventuele verzwaring van aansluiting voor de PV of warmtepompen. Ik zie niet in waarom alle mede eigenaars zouden meebetalen voor al die farcen. Zie dat toch nergens vlot verlopen.
Als je wil doen wat je wil, verhuis dan naar een huis ipv een bestaand app blok te proberen forceren naar iets waarvoor het niet voorzien is.