Dan lijkt mij je omvormer toch wel een enorme beperkende factor. Zelfs al zouden de panelen maar half gaan presteren door de warmte (enorme overdrijving) dan zou je nog altijd die 10 kWh op een volledige dag eruit moeten krijgen. Ik lig met 5200 Wp (weliswaar een minder ideale oriëntatie), op een 3kW omvormer, en haal op zonnige dagen meer dan 30kWh eruit. Nu met het warme weer ongeveer 28 kWh op een volledige dag.
Edit: Tenzij je bedoelde dat je omvormer zijn Max van 10 kW aflevert tijdens de warme momenten (en dus niet 10 kWh). Dat zou niet onlogisch zijn met 13,2 Wp op een 10kW omvormer… je mag dan al 25% “verlies” hebben door de hitte… dacht dat er normaal een 15 a 20% verlies wordt genomen door de hitte.