Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is zeker te duur.
We zitten op de markt precies.Na aankaarten van de nogal hoge prijs nu 1,85.
Ebde al gevonden wie septisch was op uw panelen?We zitten op de markt precies.
Ik ben sceptsich tgo verkopers die tussen de soep en de patatten 15% zakken. Dan zit er nog wat rek op.
Exclusief BTW... dat is enorm duur. Om u een idee te geven. Daar zit max 3000€ (excl btw) aan materiaal in die offerte.
Bel is naar carbomat ( die zijn verdeler van panelen, omvormers, ... , dus kennen sowieso wel wat installateurs) hun magazijn is verhuisd naar Huizingen (demeurslaan)Sta open voor aanbevelingen via pm.
Vlaams-Brabant, 1654 Huizingen.
De veiligheid en ergonomie van de installateurs is wel ook belangrijk.Hoogtewerker ook aan 400 euro.
Ebde al gevonden wie septisch was op uw panelen?

PV is inderdaad duurder geworden, maar 0,5€/Wp residentieel en geinstalleerd is niet mogelijk hoorIk heb onlangs offerte ondertekend bij een bedrijf uit Asse (Relegem) aan 1.77€/Wp, wel met 3f omvormer, kon goedkoper maar voor Europese merken REC (Noorse R&D, productie in Singapore) en Fronius (Oostenrijk) ipv Chinese gegaan.
Een andere offerte was 1.44€/Wp voor Eurener panelen en 1f SMA omvormer, wat misschien toekomstig met de load balancing en uitbreiding installatie een rol zou spelen dus toch voor een 3f gegaan. De andere offerte was bij een zelfstandige uit de buurt die ook wel heel goede referenties heeft, lang getwijfeld tussen beide.wp
De prijzen voor PV installaties van vorig en 2 jaar geleden zijn compleet passé, collega had die van hem nog gelegd aan 50c/Wp 2 jaar geleden, zo'n prijs is nu niet meer mogelijk, beetje zoals voor alles wat met bouwen te maken heeft.
Ik ben ook bezig met isolatie te plaatsen en als je een prijs berekent en je denkt mja ik ga het een maand uitstellen en je doet de maand erna opnieuw dezelfde bestelling in je online winkelkarretje denk je shit had ik vorige maand toch maar besteld... de prijs stijgt sneller dan je ze kan verdienen.
zo goedkoop is het nooit geweest.Heel goed mogelijk dat hij wat overdreef om me te jennen natuurlijkPV is inderdaad duurder geworden, maar 0,5€/Wp residentieel en geinstalleerd is niet mogelijk hoorzo goedkoop is het nooit geweest.
, wou vooral zeggen dat mensen die ze 2 jaar geleden of vorig jaar laten plaatsen hebben de prijzen van nu allemaal "overdreven duur" zeggen maar dat de prijs die zij toen betaalden vandaag niet meer realistisch is om vandaag te verwachten en dus te vergelijken.mijne nachtteller van mijn analoge meter is kapot.
Deed er vandaag melding van en madammeke aan de telefoon zei:
och ja meneer, vanaf 1 januari gaat nachttarief er toch uit
toen ik zei dat dat het enkel nettarieven betrof maar dat luminus mij een dag en nachttarief blijft aanbieden aan verminderde kwh prijs hoorde ze het in keulen donderen..
Denk dat ik onmiddelijk voor digitale meter ga gaan. Ga volgend jaar toch nog zonnepanelen bijleggen op het bijgebouw en ga van de injectiebedragen profiteren. En dan meteen mijn 1400 euro schadevergoeding van de vlaamse overheid claimen.