dendaak
Legacy Member
Hallo, ik ben een opzoek achter een heel goed surround systeem maar compact zoals bose speakers. Maar op tweakers heb ik niets dan slechte reacties gelezen over de bose 3.2.1. Is deze speakerset echt zo slecht voor surround te krijgen? Ik kijk niet enorm veel films maar ik zou wel graag mooi geluid hebben en mooie basvorming enzo. De Lifestyle versie van Bose is deze ook zo negatief? Waarom keurd iedereen Bose af. Bij mijn maat (The Lord) die heeft ook een Surround set van bose en bij hem klinkt het heel bangelijk. Maar waarom dan al die negatieve commentaar van tweakers? Weet iemand mij een antwoord te geven of bose echt zo slecht is ? Ik heb in de winkel geluisterd naar de 3.2.1 set en vond ze zeker niet slecht klinken ik ken 2 personen die deze in hun bezig hebben en vind het prachtig geluid. Maar nogmaals. . . Waarom raad iedereen deze af ?
Mvg Ward Kennes.
Mvg Ward Kennes.




Of mss een iets goedkopere receiver van een degelijk merk zou ook al serieuze klank kunnen voortbrengen.
Het geeft een warmere en levendigere uitstraling ipv plastiek ofzo.