[TFT]Poky
Legacy Member
kijk is anders naar pioneer sets, ik heb hier zo eentje staan van een dikke 500 € dacht ik en ik vind die zeer goed klinken ! Design is ook zeer mooi.
Nu ik heb duidelijk gezegd IK vind ze goed klinken (vooral bij films) dus schiet mij nu niet af met pioneer is brol en zo van die all in one setes zijn brol...
Want eerlijk gezegd heb ik geen zin om zo een discussie uit te lokken of te voeren a la Logitech vs. de "goeie" merken
Nu ik heb duidelijk gezegd IK vind ze goed klinken (vooral bij films) dus schiet mij nu niet af met pioneer is brol en zo van die all in one setes zijn brol...
Want eerlijk gezegd heb ik geen zin om zo een discussie uit te lokken of te voeren a la Logitech vs. de "goeie" merken


