@ Realroot, die Philips had ik ook al gezien, maar kvind hem nergens en een scherm koop ik niet graag op internet.
Die Samsung ziet er ook wel goed uit, ik zal is zien of ik hem nergens in een winkel vind.
Bestaan er eigenlijk nog monitors van +19"? De enigste die ik vind, is een Philips van 22" @ €550, maar dat is te duur voor mij.
Ovidius zei:
Dezer tijden moet je zeker voor een tft gaan hoor.
--> beter voor de ogen
--> veel lager verbruik ( in mijn geval 30 w ipv 90w vroeger)
--> neemt veel minder plaats in
--> lichter voor te verplaatsen
--> produceert minder warmte
--> vlak scherm, dus (iets) betere beeldweergave
--> crt zijn amper te verkrijgen
--> voor enkele honderde euros hebt je al een (groot) en goede tft-monitor :doc:
--> Ik gebruik al 10 jaar CRT's, nog nooit geen problemen gehad
--> Verbruik is niet echt mijn probleem (ik woon nog thuis

)
--> Plaats is geen probleem, plaats voor het scherm is ongeveer 50cmx50cm
--> Ik verplaats mijn scherm mss 1x per jaar, dus das ook nie echt een probleem
--> Mijn pc produceert veel meer warmte dan mijn scherm
--> Vlakke CRT's bestaan ook
--> Dat is inderdaad het grootste probleem, daarom ook mijn vraag

--> Dat is idd waar, maar dan moet ge nog enkele honderden euros op overschot hebben
