Archief - Geschikte mp3 speler

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NielsParedis

Legacy Member
Sergeant_bob zei:
ga dan voor de Creative Zen Micro kan vele formatten afspelen, OGG wel niet maar de rest wel die je opsomt
als je echt alle formatten wilt moet je voor Iriver gaan :)


idd iriver,iaudio,ezav... dit zijn trouwens ook de rolls roys onder de mp3 spelers

phixiuZ

Legacy Member
Nog niet gedacht aan zo'n Archos Gmini? Zouden ook niet slecht zijn..

PhAnToM^

Legacy Member
Philips Audiodream, echt n zalig machientjen

goede service van philips , goed geluid , niet te groot , handige menu's/bediening

:)

Skizzy

Legacy Member
NielsParedis zei:
idd iriver,iaudio,ezav... dit zijn trouwens ook de rolls roys onder de mp3 spelers

Ikzelf heb een iAudio X5 20GB, heerlijk hebbedingetje :). Ik ben alleen stom geweest, eigelijk gebruik ik de video/foto functie (bekijken dus he) maar heel weinig, had ik zonder die optie gekozen kon ik wat meer gig's hebben, maarja :).
(En de standaard oortjes die erbij zitten zijn ook maar crap, dringend andere kopen)

Maar ik denk dat die ook een beetje buiten het budget valt :).

Cheers

NielsParedis

Legacy Member
Skizzy zei:
Ikzelf heb een iAudio X5 20GB, heerlijk hebbedingetje :). Ik ben alleen stom geweest, eigelijk gebruik ik de video/foto functie (bekijken dus he) maar heel weinig, had ik zonder die optie gekozen kon ik wat meer gig's hebben, maarja :).
(En de standaard oortjes die erbij zitten zijn ook maar crap, dringend andere kopen)

Maar ik denk dat die ook een beetje buiten het budget valt :).

Cheers


idd goed apparaat die kost nog maar 299€ met dockingstation twv 50€ :d

de 20gb versie Met radio dus niet de lite versie :d.

check maar uit

Skizzy

Legacy Member
NielsParedis zei:
idd goed apparaat die kost nog maar 299€ met dockingstation twv 50€ :d

de 20gb versie Met radio dus niet de lite versie :d.

check maar uit

De mijne was 350€ fzo, van de Mediamarkt Hasselt. Met dockingstation, en ook fm radio, maar dat gebruik ik zeer zelden. Maar wel een prachtig apparaat :).
Alleen zou je best ng een 30€ spenderen aan betere oortjes denk ik, ze zijn standaard nogal log en blijven slecht zitten.

Cheers

NielsParedis

Legacy Member
Skizzy zei:
De mijne was 350€ fzo, van de Mediamarkt Hasselt. Met dockingstation, en ook fm radio, maar dat gebruik ik zeer zelden. Maar wel een prachtig apparaat :).
Alleen zou je best ng een 30€ spenderen aan betere oortjes denk ik, ze zijn standaard nogal log en blijven slecht zitten.

Cheers
idd maar bij mij 299€.nergens zo goedkoop :).De oortjes ligt van persoon tot persoon.De vorm van je oorschelpen spelen een grote rol.

Mediamarkt??Mmm daar koop ik toch nooit nix :)

Skizzy

Legacy Member
NielsParedis zei:
idd maar bij mij 299€.nergens zo goedkoop :).De oortjes ligt van persoon tot persoon.De vorm van je oorschelpen spelen een grote rol.

Mediamarkt??Mmm daar koop ik toch nooit nix :)

Mja, ik wou eigenlijk de X5L 30GB versie, maar die was nergens in België te verkrijgen :s. Dan maar de 20gb met gewone batterij genomen.

Cheers

NielsParedis

Legacy Member
Skizzy zei:
Mja, ik wou eigenlijk de X5L 30GB versie, maar die was nergens in België te verkrijgen :s. Dan maar de 20gb met gewone batterij genomen.

Cheers


Bij mij wel verkrijgbaar :).

steffoe

Legacy Member
nog een vraagje
die creative zen photo
is daar ook video op
want in het fnac boekje staat van wel
maar nergens anders

NielsParedis

Legacy Member
steffoe zei:
nog een vraagje
die creative zen photo
is daar ook video op
want in het fnac boekje staat van wel
maar nergens anders
Neen hier is geen video op.Na firmware mss maar dit is geen video speler.

De h340 van iriver had vroeger ook geen video ma na firmware wel.

Deze had wel beperkte opties zoals max 1h film kan je kijken (de bestanden waren anders te groot).

De creative zen photo moet je dus niet kopen als je video wil zien.

finn

Legacy Member
volgende week heb ik eindelijk mijn Iriver h10 20 GB versie.. Die ga je bijna niet vinden hier in België. Plus dat hij me maximaal 200 euros kost.

Voor +50 euros meer kan je die ook wel nog krijgen via mp3shop.be (dat ging mijn alternateif geweest zijn)

Ik heb zelf ook de keus moeten maken, maar alles bij elkaar, is Iriver gewoon kwaliteitsvoller en beter geluid. + heel degelijke service.

Natuurlijk Ipod is ok eh, maar niet het neusje van de zalm voor de kenners meen ik.

NielsParedis

Legacy Member
finn zei:
volgende week heb ik eindelijk mijn Iriver h10 20 GB versie.. Die ga je bijna niet vinden hier in België. Plus dat hij me maximaal 200 euros kost.

Voor +50 euros meer kan je die ook wel nog krijgen via mp3shop.be (dat ging mijn alternateif geweest zijn)

Ik heb zelf ook de keus moeten maken, maar alles bij elkaar, is Iriver gewoon kwaliteitsvoller en beter geluid. + heel degelijke service.

Natuurlijk Ipod is ok eh, maar niet het neusje van de zalm voor de kenners meen ik.

je hebt een goede keuze gemaakt.iRiver is top.Zelf heb ik de oude reeks h120 20gb serie.Prachtig apparaat.
Vergelijk maar eens met ipod kdenk dat je snel bij je iriver zal blijven,zeker qua geluidskwaliteit :)

steffoe

Legacy Member
een zen mirco
5 gb 1 jaar oud
gordelding lader
120 euro
goeie deal
wat denke jullie?

Sergeant_bob

Legacy Member
ja best wel goed vooral met de oplader erbij

voor dat paket is het 230€ nieuw (200 speler +30€ oplader) maar heb je wel een met 6GB

ik vind het wel goed :niceone:

steffoe

Legacy Member
exell in leuven
zen mirco photo 8 gig 188 euro
heb em gekocht :p

steffoe

Legacy Member
iemand nog een idee waar ik da premium pak kan kope
vind da bijna nergens
hebbe ze da in de media markt?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan