Archief - Geschikte mp3 speler

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NielsParedis

Legacy Member
steffoe zei:
creative dof geluid?
ligt da aan de standaard oortjes ofwa?


Nee ligt daar niet aan denk ik want ik had het met die van creative zelf geprobeerd en met een set van senheisser.En bleef dof.

Ik vind creative echt slecht qua mp3 spelers.Het was wel een oud model.Muvo 1.5Gb.

Mss dat ze verbeterd zijn.Ik hoop het toch.

Maja creative is meer voor de gewone mensen zal ik maar zeggen,die dus gewoon verlangen dat er muziek uitkomt.Als je qua opties gaat kijken is creative ook niet zo uitgebreid als iriver of archos ofzo...

The Frak

Legacy Member
NielsParedis zei:
Een mp3 die oplaad via usb is niet trager.Deze laad juist hetzelfde op als een gewone AA batterij.2-3h laden.Dus een fabeltje :).

Ik heb zelf een Creative Muvo² en als ik deze moet opladen via usb (als ik mn lader op kot vergeten ben ofzo) dan duurt het toch wel een pak langer (en dan heb ik het niet over een half uurtje).

NielsParedis

Legacy Member
The Frak zei:
Ik heb zelf een Creative Muvo² en als ik deze moet opladen via usb (als ik mn lader op kot vergeten ben ofzo) dan duurt het toch wel een pak langer (en dan heb ik het niet over een half uurtje).


:s.

Als je een 20Gb speler moet opladen via netstroom 2-3h duurt even lang dan via usb 2.0 op te laden.Ook 2-3h.

Mijn iriver h120 laad 2-3h op via netstroom
De iops mfp 256Mb laad ook 2-3h op via usb 2.0.
(70% opgeladen na 1 uur)

The Frak

Legacy Member
NielsParedis zei:
:s.

Als je een 20Gb speler moet opladen via netstroom 2-3h duurt even lang dan via usb 2.0 op te laden.Ook 2-3h.

Mijn iriver h120 laad 2-3h op via netstroom
De iops mfp 256Mb laad ook 2-3h op via usb 2.0.
(70% opgeladen na 1 uur)

Misschien is da typisch voor mn mp3 speler, tis al een redelijk oud model.
Als ik em oplaad via usb (2.0 btw) kan ik toch zeker een uur langer wachten.

NielsParedis

Legacy Member
The Frak zei:
Misschien is da typisch voor mn mp3 speler, tis al een redelijk oud model.
Als ik em oplaad via usb (2.0 btw) kan ik toch zeker een uur langer wachten.


Dat kan.maar dat maakt normaal niets uit als u adaptor ook 5V en ...A geeft,dan blijft dat normaal hetzelfde.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan